Hoi meiden Vanmorgen test gedaan negatief. Temp 37.3 en alle andere dingen zijn er nog steeds. Maar ik denk dat ik maar eens een beetje afstand ga nemen, volgens mij ben ik toch niet zwanger en hou onbewust de tegen. Anders kan ik het niet verklaren dat ik 4 dagen overtijd ben en toch negatief test. Ik wacht het nog af tot het weekend en doe geen testen meer, en als ik dan nog steeds geen heb ga ik maar eens overleggen met de huisarts. Ben er denk ik gewoon te veel mee bezig, ik zit vaak hier op de site, en controleer de hele dag mijn broekie . Dus ik probeer wat afstand te nemen , als er iets veranderd horen jullie het wel. Groetjes hielkje
Ik snap helemaal wat je bedoelt. Ik ben ook echt alleen maar bezig met zwanger worden. Afstand nemen is heel moeilijk. Maar ik vind het knap van je dat je het toch gaat proberen, en goed dat je weet dat je er eigenlijk te veel mee bezig bent. Eigenlijk zou ik met je mee moeten doen. Ik heb mijn nod dag op 30 sept, moet dus nog ff geduld hebben. Alhoewel ik van alles voel in mijn buik. Nu hoorde ik gisteren ook nog dat een kennis van 20 ongepland zwanger is geworden!!!Ben blij voor haar, maar baal toch stiekum Liefs Happy
Heel veel sterkte. Logisch dat je er veel mee bezig bent. Als je iets heel graag wilt is dat verklaarbaar!! Het moet alleen niet je leven beheersen. Happy: Ik zal de 30e aan je denken heb dan ook mijn NOD!! Liefs
Heej just4love, Dus jij hebt ook je nod op 30 sept. Ik denk dat ik die vrijdag ervoor ga testen, kan ik mijn mannetje 's avonds misschien vertellen dat ik zwanger ben. Geef hem dan een lief kadootje. Hoop zo voor ons dat we zwanger zijn!!! Heb steeds gerommel in mijn onderbuik. en last van mijn darmen. Hoop het zoooo.... Heb al symptomen??? Of nog niets anders dan anders??? Zal voor je duimen!!! \/ Liefs en kus Happy
Hielkje, ik heb je cyclus niet helemaal gevolgd, maar had je een ei op de normale (10-14 dagen)? Als het nl. een late is, dan verschuift je NOD ook naar achteren (net als bij mij). En dan heb je nog geen bloed, maar ook een negatieve test (ikke gisteren dus). Houd de moed erin en test het weekend nog een keer lieverd (doe ik ook).... Een hele dikke knuf!!!
meis, veel succes, kan me je onzekerheid voorstellen. maar mn duimen blijven draaien. hopelijk lees ik in de komende dagen goed nieuws van je. dikke kus
Hey meiden bedankt voor jullie lieve berichtjes. Ik word gek van het wachten. Ik heb nu wel zo iets van, of zwanger, of ongesteld. En liever niet nog een week ergens tussenin. Maar ja je hebt het nu eenmaal niet voor het zeggen lieve groetjes van hielkje