Hier is echt geen touw meer aan vast te knopen.

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door -, 16 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Smeetje

Smeetje Bekend lid

28 mei 2006
    605
    0
    0
    Twente
    Hopelijk is je test volgende week positief en ben je toch zwanger! Doe rustig aan meisje, we leven allemaal met je mee!

2. Niet meer actief

Hai ja dat is een raar verhaal, Ik ben ook raar geintje ha ha.
    :confused: nee ik wil gewoon niet meer meemaken wat ik al heb meegemaakt de vorige keer, ook zoveel vage testen maar duidelijk, dus zwanger twijfel de twijfel :rolleyes: , en dan bloed laten prikken en dan zit het op 2. Dus daarna een miskraam. Ik wil die ellende niet nog eens smeemaken :( Het is vevelend maar ik zal nog een week moeten wachten. Daarna maar weer eens testen, want ik heb wel weer het gevoel zwanger te zijn! :oops: ???? :confused: ik ben wel weer bang voor een nieuwe miskraam mocht ik zwanger zijn.Bedankt he asusel! :)
    groeten van een onzekere jennie72

3. Ninetje

Ninetje Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.868
    0
    0
    Lieve schat...Ik denk dat ik je wat duidelijkheid kan geven...

Als het hcg uit je bloed is wil dat nog niet zeggen dat het dan uit je urine is lieverd...dat kan zelfs tot 8 weken blijven...

Ik heb het zelfde meegemaakt helaas, na lang bloeden....positieve test gehad....bloedtest negatief,echo ook niks meer te zien...kort daarop nog wel een positieve test...

Hcg blijft veel langer in je lichaam ( urine ) zitten dan in je bloed....

Ik denk toch aan oud hcg lieverd...

dikke kus!

4. Niet meer actief

Hoi Ninetje dat weet ik nog zo net niet maar het kan zo zijn ja. ;) we zullen het wel zien he. Ik heb n,m bijna andehalve week na mijn miskraam ook een test gedaan en die was echt negatief. Dus ja.
    :rolleyes: ik spreek jullie nog he, bedankt ik vind jullie super.
    groeten van jennie72

5. maisy

maisy Fanatiek lid

12 jun 2006
    4.859
    0
    0
    Sterkte Jennie!

6. Julie

Julie Actief lid

5 sep 2006
    114
    0
    0
    veel succes jenny! die onzekerheden ... om gek van te worden soms!

7. Ninetje

Ninetje Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.868
    0
    0

jah kijk...maar dat had je niet vermeld ;)

In dat geval lijkt het me idd geen oud hcg maar misschien wel heeeeeeeele prille hcg?

Alhoewel....zou je dat nu al kunnen zien denk je?

Jees wat spannend en verwarrend lieffie!

IK hoop snel duidelijkheid voor jou...

Na een miskraam ben je wel supervruchtbaar zegt men...duimen draaien!

8. Niet meer actief

Hoi ja dat hopen we dan maar Ninetje, want ik twijfel weer aan mijn zelf. Net als de vorige keer. :rolleyes: ik ha dtoen ook sterk het gevoel dat mensen in mijnomgeving mij niet geloofde en dat is zeer irritant :evil: echt bedankt he voor jullie steun doet me goed! ik hoop het zo he!
    Wie duimt er met me mee? groeten van jennie72 ;)

9. Jaycey

Jaycey Bekend lid

24 jun 2006
    778
    0
    0
    Noord-Brabant
    Hoi Jennie,

waarom ga je anders morgenvroeg niet even naar de huisarts. Laat je daar een test doen, of vraag of je bloed geprikt mag worden. Dan hoef je niet zo lang in onzekerheid te zitten. Want die stress lijkt me ook niet echt een aanrader.

Ik wil je in ieder geval veel succes toewensen.

Groetjes, Jaycey

10. shelde

shelde Fanatiek lid

1 mei 2006
    2.816
    0
    0
    Ik hoop dat je snel meer duidelijkheid hebt!
    Ik duim met je mee!!!

11. Mirre

Mirre Fanatiek lid

4 jul 2006
    4.173
    4
    0
    Zwijndrecht
    Wat Jaycey zegt vind ik wel een heel goed idee.
    Gewoon naar je huisarts gaan en je bevinding , over de positieve zw.test met hem bespreken. Ik zou gewoon ter plekke eropstaan dat hij ook nog een urine -test doet! (ochtendurine meenemen in een potje)
    Ik vind het allemaal maar een beetje vreemd/apart hoor (en dat is niet aanvallend bedoeld,dat ik je niet geloof...)
    Die onzekerheid lijkt me voor je herstel na mk ook niet echt bevoordelijk.

Liefs, Mirre

12. Smeetje

Smeetje Bekend lid

28 mei 2006
    605
    0
    0
    Twente
    Ik duim met je mee en ik zou inderdaad met een potje ochtendurine naar de huisarts gaan en vragen om een test!! dan heb je zekerheid en zit je minder in de stress. Succes!!!!

13. Niet meer actief

Hoi dames , en nee Mirre vind dat niet aanvallend. Het is ook vreemd snap er zelf ook niets van maar ga niet er mee naar HA, want die deed vorige keer al zo raar, alsof hij me ook niet geloofde en alsof het niets te betekenen had. :rolleyes: Ik moet volgende week met mijn nieuwe baan beginnen dus van 9 tot 6 ieder dag dus blijft er weinig tijd over ik weet dat dat geen excuses is maar het is wel zo! :rolleyes: :idea: Als ik na mijn Nod zit test ik gewoon op nieuw dat is veel beter. Het zal wel moeilijk zijn maar ja heb ook nog niets tegen mijn hubbie gezegd :rolleyes: wil het niet blij maken met een dooie mus. Maar de kans zit er toch wel in dat ik weer zwanger ben! jullie horen nog van mij. Bedankt he ook jij Mirre hoe is het nu met jou? groeten jennie72 ;)

14. mj24

mj24 Fanatiek lid

7 jun 2006
    4.321
    0
    0
    Amsterdam
    Gelukkig geeft een nieuwe baan veel afleiding, gaat hopelijk komende week snel voorbij

15. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

21 mei 2006
    6.208
    3
    38
    Jeetje wat ingewikkeld allemaal zeg, kan me voorstellen dat je niet weet wat je ermee aanmoet. Maar meer dan geduld hebben kun je even niet doen.

Ik wil je wel op het hart drukken dat mocht het nou niet positief zijn... laat die testen ff liggen!
    Je weet onderhand van jezelf dat je je snel drukmaakt (neem ik aan) dus je maakt jezelf gewoon helemaal gek door zo vroeg te testen.
    Probeer het een beetje te laten voor wat het is... en de natuur z'n gang laten gaan, want je bent er echt TE veel mee bezig hoor meis!!!

(en ik hoop dat je dat niet negatief opvat, puur een opmerking van een bezorgd iemand die je berichtjes al een tijd heeft kunnen volgen <- en het is moeilijk te missen dat je er ontzettend veel mee bezig bent...)

16. Mirre

Mirre Fanatiek lid

4 jul 2006
    4.173
    4
    0
    Zwijndrecht
    Dank je voor vragen hoe het met me gaat Jennie.
    Het gaat opzich wel, voel me nog steeds niet helemaal top.
    De miskraam heeft wel impact gehad hoor, ook lichamelijk ...al was het maar kort.
    De zon gaat uiteindelijk wel weer schijnen aan het eind van de regenboog.

Je moet gewoon lekker doen waar je je zelf prettig bij voelt.
    Probeer alleen wel boven zo'n ha te staan, want hij/zij zit daar voor jou! Dat vergeet ik ook wel eens :( , maar het is wel de waarheid.
    Het is jouw lichaam en ze helpen je maar ipv je aan te vallen/veroordelen etc.
    Hou je taai ennuh wel spannend voor je hoor!
    Ik geloof niet dat ik het voor me zou kunnen houden tov m'n vriend, maar :oops: dat is een beetje mijn tekortkoming..ik moet leren iets minder tegen hem te zeggen.

Liefs, Mirre

17. mj24

mj24 Fanatiek lid

7 jun 2006
    4.321
    0
    0
    Amsterdam
    Knap van je Mirre om zo positief te blijven

18. Mirre

Mirre Fanatiek lid

4 jul 2006
    4.173
    4
    0
    Zwijndrecht
    Lief van je, maar dat positieve kan beter hoor!
    Heb een heel zwaar jaar achter me liggen (er al eens eerder iets over vert hier) en de mk was de druppel op de gloeiende plaat zoals ze dat wel noemen.
    Uiteindelijk komt het wel goed met me.

Mirre

19. mj24

mj24 Fanatiek lid

7 jun 2006
    4.321
    0
    0
    Amsterdam
    Ik duim voor je.. hoop dat jij snel ook het geluk jou kant op krijgt

20. Niet meer actief

hoi ja jullie hebben gelijk ik ben er teveel mee bezig op het moment. Maar ja dat is vrij logisch denk ik. Maar er gaan ook weken voorbij dat ik er niet mee bezig ben :rolleyes: het komt wel goed. Bedankt allemaal!
    groeten van jennie72 ;)

Deel Deze Pagina