Hoi Jennie, Wat verwarrend allemaal!! Vraagjes; 1.Wat is je normale cyclus? 2.Weet je misschien wanneer je je eitje hebt gehad? Want als je bijvoorbeeld (momenteel) een cyclus van 21 dagen zou hebben,zit je nog maar 3 dagen voor je NOD en zou je volgens mij nu al wel positief kunnen testen,mocht je opnieuw zwanger zijn! Ik wil je geen valse hoop geven ofzo,maar theoretisch is het volgens mij wel mogelijk! Veel sterkte!!!
Hallo meid, Heel erg veel sterkte net als Jij zit ik nu ook in spanning en ga ik morgen een test halen Groetjes Annemarie
Hoi mijn normale cyclus is 28 maar ik heb een miskraam gehad dus ja dan kan het eigenlijk niet toch? ik ben gaan tellenb vanaf de dag dat ik voor het eerst bloeden en dat was volgens mij op 25 augustus. Groeten jennie72
Dan is het wel erg vroeg positief voor een nieuwe zwangerschap. Of je moet een extreem vroege eisprong hebben gehad.
Hallo, ik weet het niet meer, maar die banner van mij klopt echt niet. Want we zijn uitgegaan van mijn eisprong en hem daar op aangepast. Maar als ik ga rekenen dan zit ik op 4 dagen voor mijn Nod. ???? dus maar weer aanpassen denk ik wat veen zooitje. jennie72
Wat ingewikkeld allemaal he, ik was ook even de kluts kwijt na mijn mk, maar ben toch precies 4 weken na mijn mk ongi geworden, dus hopelijk is de cyclus nu weer regelmatig en weet ik waar ik aan toe ben. Ik hoop dat jij ook snel weet waar je aan toe bent Jennie, deze onzekerheid is slopend!!
wat een verwarrend gedoe ook allemaal meid, je zou er knettergek van worden zeg... wat ik me afvraag he, je gyn heeft op de laatste inwendige echo (13 sept) gezien dat je eitje 16 mm was en dat deze binnen 1-2 dgn zou springen, hoe het kan weet ik natuurlijk niet (reden van positieve test bedoel ik) maar denk eerlijk gezegd niet dat je zwanger bent of kunt zijn omdat je als je zwanger bent geen eisprong meer hebt of ik moet helemaal gek zijn... als ik jou was zou ik toch weer een afspraak maken bij je gyn en vragen of hij (zij) nog een keer een inw. echo wil doen succes meid
Hoi Smoeki, ik begrijp wat je bedoelt. Ik snap er zelf al niets meer van dus ja laat staan een ander. Maar volgens mijn herberekening zou ik nog maar 4 dagen voor mijn NOd zitten. Misschien is deze test gewoon erg gevoelig? want ik voel weer het zelfde als toen ik zwanger was, weer heel veel last van mijn borsten, moe en sago. Ik denk dat wel zwanger ben maar goed we zullen zien. Gek worden we wel ja, maar dta was ik toch wel dus veel gekker kan het niet worden! groeten van jennie72
Hoi Natas volgens mij op 25 augustus en als je dan 28 dagen rekend dan zit ik nog maar 4 dagen voor mijn Nod. bedankt he jennie72
dus dan zou je ongeveer 6 dagen voor je NOD positief hebben getest? zou best kunnen in dat geval.. afwachten dan maar! succes!
Hai ik weet niet wat ik zeggen moet? ik wil er echt nog niet aan die angst weer dat het toch weer misgaat. Ik ben echt bang Ik hoop dat jullie het kunnen begrijpen ik laat het jullie weten oke? groeten van een onzekere jennie72
ja dat is zeker te begrijpen, maar dat het vorige keer fout ging betekend niet dtat het nu ook fout gaat.. probeer je te ontspannen en te genieten, maar ik zou toch maar even morgen naar de gyn gaan
Hoi Mj24 dat heeft nog weinig zin bij zo vroeg want ze kan dan toch niets zien. moet alleen veel werkend eze week dus kan ik mijn zinnen even verzetten. Ik durf hier echt nog niet aan te denken want straks ben ik niet zwanger en dan ben ik weer zo teleurgesteld dus dames Alsjeblieft ik hoop dat jullie dat kunnen begrijpen. Sorry angst zit diep groeten van jennie72
tja jennie en al zouden we je niet begrijpen, als je hier je verhaal kwijt kan is toch ook al heel fijn. ik kan begrijpen dat je onzeker bent. maar ik kan je helaas geen tips ofzo geven. ik volg je topic en blijf zo op de hoogte van alles wat speelt.
Ok.. we houden ons in.en ik denk dat iedereen het wel begrijpt hoor. Misschien moet je anders even niet meer op de site komen.. zou dat niet helpen?