Hier is echt geen touw meer aan vast te knopen.

Discussion in 'Zwanger worden' started by -, Sep 16, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Niet meer actief

Hoi jullie zijn schatten en nee ik heb heel veel aan dit forum. Dus wegblijven kan ik niet. Moet toch veel werken van de week dus weinig tijd.
    ;) bedankt he, groeten van een onzekere bange jennie72 :rolleyes:

2. smoekie

smoekie VIP lid

Mar 7, 2006
    5,543
    1
    0
    hai meid je zegt dat het geen zin heeft omdat de gyn niets zou kunnen zien nog, maar dat klopt niet helemaal hoor, als jij de 13e volgens de inwendige echo een eitje had van 16 mm die met een dag of 1-2 zou moeten springen (afgelopen vrijdag) kan hij in ieder geval door de inwendige echo zien of je eitje idd net gesprongen is (ervan uitgaande dat hij het op de echo goed gezien heeft natuurlijk)

jijzelf gaat nu uit van die 25 of 28 augustus maar je kunt beter uitgaan van wat de gyn op de inwendige echo heeft gezien hem morgen bellen en vragen hoe het kan dat jij nu positief test en en verteld dat je volgens hem afgelopen weekend je eisprong zou moeten hebben, maar nu positief testte met de zw.test, en of hij misschien een inwendige echo bij je kan doen om te zien of je idd net een eisprong hebt gehad of dat er toch iets anders aan de hand is...

naar wat ik van je gelezen heb kan ik me heel goed voorstellen dat je wel wilt weten hoe je een positieve zw test hebt en dat zal de gyn toch ongetwijfeld ook wel willen weten...

heel veel succes meid

3. Niet meer actief

hoi Smoeki nee ik hebzo iezo op 25 Augustus mijn miskraam gehad. En vorige week Donderdag is dat ei gesprongen. Dus vandaar dat ik zeg dat het helemaal niet kan maar goed we zullen wel zien. Ik zit nog 4 dagen voor mijn Nod dus. Groeten jennie72

4. Natasja1402

Natasja1402 Bekend lid

Apr 2, 2006
    556
    0
    0
    mama
    Nijverdal
    Hoi meid,

ik heb je de vorige keer gevolgd en nu weer. Maar ik zou toch denken dat je echt zwanger bent, heb ook ff zitten rekenen ;) Maar als je zo gek wordt van de onzekerheid, waarom neem je dan niet ff contact op met de gyn? Of laat daar een test doen, dan weet je in iedergeval hoe het zit. En dat is veeeel beter dan al die onnodige stress die je nu hebt. Meid denk aan jezelf en aan je evt. zwangerschap!!

Liefs en een dikke knuffel,
    Natasja

5. smoekie

smoekie VIP lid

Mar 7, 2006
    5,543
    1
    0
    je rekent nu naar je nod vanaf je miskraam begrijp ik (28 aug) ?????

afgelopen donderdag (de 14e) heb je je eisprong die te zien was op de inwendige echo gehad zeg je, dan begrijp ik even niet hoe nu aankomende vrijdag je nod kan zijn, heb je dan een korte luteale fase????

want dan zit je net een week na je eisprong en een eitje doet er gemiddeld 8 dgn over om zich in te nestelen???

misschien mis ik iets hoor dat zou maar zo kunnen ik heb tenslotte ook niet alles meegekregen maar ik reken dus van wat ik zo even lees.

je kunt er beter van uitgaan dat je (nog) niet zwanger bent dan dat je toch hoopt op en de klap straks dubbel en dwars is...

ik hoop niet dat je me verkeerd begrijpt hoor, wens je alle goeds toe en ik hoop van harte dat je heel heel snel zwanger zult zijn maar van wat en zoals ik het lees denk ik eerlijk gezegd niet dat het zo is waarom jouw zw. testen wel positief aangeven zal denk ik eerder te maken hebben met jouw miskraam (3 wkn geleden) dan met een eventuele zwangerschap..

heel veel succes meid

6. Niet meer actief

hoi Smoeki je heb niet alles meegekregen en dat geeft niet ;)
    Ik heb een bloedtest gehad, voor mijn miskraam en daar was een H.C.G te zien van 2 dus er was geen H.C.G meer te zien. Ik heb 2 weken na mijn miskraam een test gedaan deze was echt negatief. En ja reken vanaf 25 augustus dat ik begon met bloeden, dus als je een cyclus neemt van gewoon 28 dagen wat altijd zo was dan kom je uit op Vrijdag a.s als Noddag, of ben ik nu gek?Sorry word er wel gek van maar ja is niet anders. Mijn Hubbie was toch wel gematigd blij met het oog op die miskraam. ook hij denkt dat ik zwanger ben. Ik zeg al het is te belachelijk voor woorden maar ja die testen liegen niet. Bedankt he lieverds!!!!groeten van een onzekere jennie72 :rolleyes: :confused: :confused:

7. Duveldraakje22

Duveldraakje22 Fanatiek lid

May 22, 2006
    3,674
    2
    0
    Heerlijk voor mn kleine meiden zorgen!
    Vught
    @Jennie: Ik zou echt contact opnemen met de gyn, misschien heeft die wel iets over het hoofd gezien. Ik hoop voor je dat je wel zwanger bent en dat het deze keer geen MK wordt.

Heel veel suc-6.

Liefs,
    Duveldraakje

8. smoekie

smoekie VIP lid

Mar 7, 2006
    5,543
    1
    0
    ja meis het blijft verwarrend zo he...

wat een gedoe zeg...maar dat is dus eigenlijk wat ik bedoelde dat je wat het berekenen van je nod moet kijken naar de echo van 13 september omdat je toen nog je eisprong moest krijgen volgens de echo..

wat die testen betreft laat ze maar doen waar we ze voor betalen maak een afspraak en zeg em dat je er geen barst meer van snapt en dat je graag zou willen dat ie een echo maakt hij kan op de echo zowieso zien of je afgelopen week je eisprong hebt gehad of dat er eventueel iets anders is(vruchtzakje o.i.d)

heel veel succes in ieder geval en ik duim voor je

9. Niet meer actief

Hallo, hier even een update, ik voelde gisteravond ongiepijnen, maar dan anders? :rolleyes: en vandaag voel ik niets meer. Ik heb zo sterk het gevoel weer zwanger te zijn maar ja ik niets anders doen dan wachten :(
    Als ik echt zwanger ben dan komt dat er vanzelf wel uit. ;)
    Ik zou zo graag weer willen testen. Maar doe dat nog maar niet.
    Nog 2 dagen tot mijn nod en dan zal ik nog langer moete wachten met testen is beter. Meer h.C.G.
    groeten van jennie72 het kriebelt behoorlijk ;)

10. SandraK

SandraK Fanatiek lid

May 29, 2006
    3,282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    Spannend hoor meis....ik duim voor je!!! :thumup:

11. smoekie

smoekie VIP lid

Mar 7, 2006
    5,543
    1
    0
    hoe lang is normaal je cyclus eigenlijk ?

12. Britt1

Britt1 Fanatiek lid

Jun 20, 2006
    2,046
    0
    0
    Flevoland
    Jennie klopt wat je eerder zei.. Ik ben 27 aug ongi geworden en heb a.s. maandag NOD...met 29 dagen. Dus twee dagen eerder ongi en een dag kortere cyclus. Dan heb je vrijdag NOD..

Heel veel succes en ik duim voor je

13. smoekie

smoekie VIP lid

Mar 7, 2006
    5,543
    1
    0
    sorry meid ik had er even overheen gelezen dat je een cyclus hebt van 28 dgn...

als je van je cyclusduur van 28 dgn uitgaat en je eisprong is op 14-15 september geweest (volgens inwendige echo) dan zou je nod zo rond de 28 september zijn meid, gerekend vanaf je eisprong die je moest krijgen op 14-15 september plus 14dgn (uitgaande cyclus 28 dgn)....

tis nog een weekje meid, en we duimen allemaal met je mee dat de duivels volgende week bij je wegblijven.... :D

groetjes smoekie

14. Niet meer actief

Hoi Smoeki sorry ben het niet helemaal eens. :oops: met je. Jij rekend vanaf de eisprong die overgens heel laat pas was. Ik reken gewoon vanaf 25 augustus 28 dagen of klopt dat niet? ik val je niet aan of zo maar ja zo zie ik het. Zal het wel mis hebben maar ik ga van aankomende Vrijdag Noddag. De meningen verschillen blijkbaar. Geeft niet. We zullen wel zien he. groeten jennie72

15. Natasja

Natasja VIP lid

Aug 1, 2005
    25,784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Smoekie heeft wel gelijk..
    De gyn kon toch duidelijk een ei zien... 14 dagen erna word je ongesteld...
    je ei werd gezien op 14 sept? nou dan nog springen plus 14 dagen.. dan is je nod op 28 augustus

16. ah78

ah78 Fanatiek lid

Dec 29, 2005
    1,355
    0
    0
    28 september ;)

Liefs An

17. Natasja

Natasja VIP lid

Aug 1, 2005
    25,784