hier is het mis

Discussie in 'Miskraam' gestart door Amy82, 13 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Amy82

Amy82 Fanatiek lid

22 feb 2007
    1.643
    0
    0
    in mei leggen alle vogels een ei... in mei kwam ik erachter dat ik zwanger was. joepie! gister een echo gehad..

het was niet goed wat op de echo te zien was. het was 8mm, goed voor 6 weken. maar ik kan nooit 6 weken zwanger zijn, gezien mijn testen.. moeders voor moeders test met 5,5 week was nog ok, dus kort daarna is het toch mis gegaan denk ik.. er was wel en vruchtje te zien dus, maar te klein.. vrijdag afspraak in ziekenhuis met de gyn, want volgende week heb ik curretage..

miskraam dus gehad...

moet zeggen dat ik er zelf gelukkig op dit moment redelijk nuchter onder ben.. komt omdat ik het aan heb zien komen, met dat bloedverlies met die prutjes... maar toch was het vandaag natuurlijk wel even schrikken, de keiharde waarheid horen...

maar als ik volgende week die curretage heb zal de klap denk ik harder aankomen..

momenteel voelt het als een ongi, buikkrampjes en alles..

zou vandaag 9 weken zijn..

2. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    Lieve Amy..

Jammer genoeg weet ik precies hoe je je voelt, en wil ik je in deze tijd eerst heel erg veel sterkte wensen.. Je hoopt zo dat het toch goed is..

Ik had juist dat het voor de curettage moelijker was dan erna..Ik vond het een heel vreemd idee met een overleden kindje in mijn buik rond te moeten lopen. Maar dat is natuurlijk per vrouw verschillend.. Ik kan je alleen aanraden te doen wat je gevoel zegt.. Janken dan lekker janken! maakt helemaal niets uit!

ik kan je alleen vertellen dat ik de curettage heel erg mee vond vallen. Ik heb geen pijn gehad, ja een zeurderig gevoel, en ook niet abnormaal veel gevloeid.

En wil je je ei kwijt dan kun je altijd bij ons hier op het forum terecht..

sterkte...
    Sizzel

3. Rachel1984

Rachel1984 Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.343
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster
    Cuijk
    Heel veel sterkte!

4. aly

aly Bekend lid

5 okt 2006
    966
    0
    0
    postbezorgster
    harlingen
    heel veel sterkte gewenst.

5. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    oh wat verschrikkelijk geen woorden voor...

heel veel sterkte en een hele dikke knuffel

6. woezeltje

woezeltje Fanatiek lid

2 mrt 2007
    1.623
    0
    0
    he meis,
    heel veel sterkte!

ik kreeg met 10 weken te horen dat het niet goed zat met het vruchtje en heb met 11 weken een MK gehad.dit begon ook met krampen en bloedverlies.ik wou geen curretage maar wachten op moeder natuur i.v.m.verwerking.

neem de tijd om het te verwerken het is niet niets om je kleintje te verliezen waar jij al een band mee had.
    liefs risty

7. woezeltje

woezeltje Fanatiek lid

2 mrt 2007
    1.623
    0
    0
    he meis,
    heel veel sterkte!

ik kreeg met 10 weken te horen dat het niet goed zat met het vruchtje en heb met 11 weken een MK gehad.dit begon ook met krampen en bloedverlies.ik wou geen curretage maar wachten op moeder natuur i.v.m.verwerking.

neem de tijd om het te verwerken het is niet niets om je kleintje te verliezen waar jij al een band mee had.
    liefs kristy

8. pluys

pluys Fanatiek lid

30 jul 2006
    4.587
    1
    36
    Harderwijk
    ik wil je heel veel sterkte wensen!

9. mano82

mano82 Fanatiek lid

15 mei 2007
    1.554
    0
    0
    grafisch ontwerpster
    Dag Amy,

ik kreeg ook na een 8-9 weken te horen dat het vruchtje gestopt was met groeien en dat ik waarschijnlijk een miskraam zou hebben. Twee dagen later kreeg ik hevige buikkrampen en bloedverlies. Ik denk persoonlijk dat het beter is om het af te wachten en het spontaan te laten komen. Ik heb het dan ook op een goede manier kunnen verwerken. Ik was thuis en heb alles natuurlijk kunnen laten gebeuren en daar ben ik wel blij om.
    Het idee van een curretage schrikt me namelijk verschrikkelijk af maar er zijn uiteraard gevallen waarbij het niet anders kan.

Ik wens je veel sterkte toe, gun jezelf de rust om het een plaatsje te geven.

Liefs,
    Mano

10. mano82

mano82 Fanatiek lid

15 mei 2007
    1.554
    0
    0
    grafisch ontwerpster
    De buikkrampjes kunnen weliswaar een voorteken zijn dat het binnenkort spontaan zal komen...

Veel sterkte!

11. Amy82

Amy82 Fanatiek lid

22 feb 2007
    1.643
    0
    0
    thnx meiden,

nou ik heb het idee dat het vandaag begonnen is het afstoten, heb het idee dat ik hier leegloop...

hele dag al ontzettende buikkramp, en bloedverlies om u tegen te zeggen..

zitten ook steeds grote stukke grote klodders weefsel tussen (sorry onsmakelijk ja), dus denk dat moeder natuur al in werking is gesteld...

12. Marije1980

Marije1980 Fanatiek lid

14 mrt 2007
    3.785
    15
    38
    Twente
    Heel veel sterkte!
    Ik was ook 9 weken zwanger en toen begon ik te bloeden en krampen te krijgen. Het vruchtje was ook 6 weken. Toch ben ik gecuretteerd (ondanks dat het al begonnen was met afstoten), omdat de gyn het risico niet wilde nemen dat er nog iets achter bleef. Juist omdat het al 3 weken levenloos in m'n baarmoeder had gezeten...

Nogmaals veel sterkte en neem de tijd om dit te verwerken!

Gr. Marije

13. monique75

monique75 Actief lid

4 mei 2007
    407
    1
    0
    Ik wil je ook heel veel sterkte wensen....

Liefs Monique

14. franka

franka Bekend lid

12 nov 2006
    751
    0
    0
    Heel veel sterkte met het verwerken van jullie verlies.

Franka

15. bigdream

bigdream Fanatiek lid

21 jan 2007
    2.484
    0
    0
    Heel veel sterkte!
    Liefs bd

16. Hendrikje

Hendrikje Actief lid

11 nov 2006
    134
    0
    0
    Heel veel sterkte meid, ik vind het ontzettend naar voor jullie...

Deel Deze Pagina