wie herkent dit ( ben erg van slag)

Discussie in 'Miskraam' gestart door yippieajee, 5 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hallo allemaal..

Vandaag kwam moeders voor moeders daar moest ik een test doen.. deze gaf aan niet zwanger ook de tweede test gaf dit aan.
    Morgen zou ik 8 weken zijn, heb geen bloed verloren en geen krampen gehad.. Veloskundige gebeld nu moet ik wachten tot donderdag want dan zou ik toch al voor een echo gaan..
    Maar ik vind het zo raar ben misselijk en super moe..

wie herkent dit en wil het met me delen.. ps: ik weet nu niet meer wat ik moet denken en ga uit van het ergste..

yippie die nu even niet zo blij meer is..

2. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.206
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Hoi Hoi,

Wat een vervelend nieuws zeg! Ik heb hier geen ervaring mee maar wil je even een hart onder de riem steken en sterkte wensen. Het lijkt mij dat je wel merkt als je miskraam hebt gehad d.m.v. bloedverlies of krampen. Hou er rekening mee dat het niet goed kan zijn.

Heb je toen thuis zelf wel een posi test gehad?

gr vruchtje

3. ja ik heb zelf de test gedaan op 18 mei..
    en die was heel duidelijk ik had de digitale van cb.

11 april was mijn laatste ongesteldheid..

lief van je vruchtje..

ik ben blij dat ik hier even mijn zorg kan neerleggen

4. Neeke

Neeke Bekend lid

8 apr 2006
    968
    0
    0
    Commercieel
    Gelderland
    Hallo Yippie,

Kan me voorstellen dat je geschrokken bent! Eerst even: waar had je de urine in opgevangen? Ik heb wel eens gehad dat ik een potje foliumzuur had omgespoeld voor opvangen van de urine, en de test maar heel licht was. Volgens de vrouw van MvM kan het voorkomen dat de test negatief aangeeft als het potje verontreinigd is. En tweede: had je misschien heel erg veel gedronken? En ten derde: is de tweede test met dezelfde urine gedaan als de eerste test? Want dan is het natuurlijk minder raar dat je twee keer negatief test.

Meestal heb je met een mk dat je na de mk nog HCG in je bloed hebt. Vreemd hoor... Oh ja het is wel een tijd geleden dus de testen waren toen nog anders, maar mijn moeder heeft bij haar derde zwangerschap niet aan MvM mee mogen doen omdat ze niet positief testte op HCG. Mijn broertje is nu 27!

Sterkte, Neeke

5. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Hi Meis,

Dit is idd een beetje vreemd en ik snap je je een beetje van slag bent...
    Maarre dat je moet wachten tot donderdag?
    Ik zou morgen ff de huisarts bellen dat je mss even voor een "spoed" echo kan?

Ik zou als ik jou was uitgaan van het ergste want dan kan het altijd nog mee vallen...maar vreemd is het zeker de digi.test van CB is super dus zwanger is dan ECHT zwanger! Maar waarom het dan nu bij MvM niet zo is?
    En ALS het een vroege MK geweest zou kunnen zijn had je echt geen positieve test van CB?! Dan kun je er idd niets van merken.
    Laten we hopen dat de test van MvM niet goed was ofzo...

Sterkte meis! Ik duim voor je meis...

Liefs Silla

6. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Idd Neeke...
    Ik wou ook nog ff vragen hoe het idd zat met welke urine ze getest heeft en waarin! hihihhihi

En wat betreft HCG na MK...
    Bij mij (kep er 3 gehad) was 't HCG al uit mijn lijf toen ik de vruchtjes verloren was. En gezien yippie dat niet gehad heeft...

Ik hoop voor haar dat jou "theorie" ook voor haar geld en dat ze nog lekker zwanger is!

Groetjes

7. ik heb 2 keer moeten plassen in een nieuw bekkertje dus ik weet het echt niet..

super dat jullie zo meeleven..

yippie

8. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Tuurlijk leven we met je mee meis!

Ik ken je gevoel van onzekerheid maar AL te goed!
    Al hoop ik bij jou dat het gewoon allemaal goed verloopt! Er is nog hoop meis!

Liefs Silla

9. Neeke

Neeke Bekend lid

8 apr 2006
    968
    0
    0
    Commercieel
    Gelderland
    He had zo gehoopt dat een van je antwoorden een logische verklaring zou zijn... Was je urine erg licht?

En nog een (misschien beetje vergezocht, maar hoop zo voor je dat er een logische verklaring is voor die negatieve testen - gun niemand een mk....) vraagje: kan het zijn dat je langer zwanger bent dan gedacht? Na 10 weken is het HCG op z'n max en daarna gaat het omlaag.

Heel veel sterkte de komende dagen, en wat Silla zegt, probeer wat sneller een echo te krijgen!

Neeke

10. Neeke

Neeke Bekend lid

8 apr 2006
    968
    0
    0
    Commercieel
    Gelderland
    Hee Yippie,

Hoe is het nu met je? Het blijft zo stil... Heb er geen goed gevoel bij...

11. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Hi Yippy,

Hoe is het met je?
    Al wat meer duidelijkheid?

Groetjes Silla

12. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    Hey Yippi.. ik zou ook graag iets van je horen.. begin me nu toch wel zorgen te maken..
    Maar aan de andere kant.. geen nieuws is goed nieuws!

13. hoi..

ik heb jullie lang laten wachten..
    maar helaas het is geen zwangerschap..
    maar echt snappen doe ik het allemaal niet.
    Gisteren zelf nog een test gedaan ook negatief dus wist al wel dat ik geen hoop meer hoefte te hebben.
    Vandaag de echo.. niets te zien een mooie lege baarmoeder waar alleen een wit streepje op te zien was.. Geen dood vruchtje of een leeg zakje of wat dan ook.. ook de eileiders en eierstokken zagen er mooi uit.

Het komt er dus op neer 8 weken niet ongesteld.. een verdwenen eitje.. niet zwanger en moet nu me lichaam 4 weken geven om weer zelf de ongesteldheid op gang te brengen.. is dit niet het geval dan moet ik naar de huisarts en waarschijnelijk wel verder onderzoek..
    Ga morgen wel even de huisarts inlichten en vragen of zei er ook zo over denkt.

Hoe ik me voel vandaag erg cynisch en verdrietig maar dat is logisch wat op het moment dat je weet dat je zwanger bent hou je van het aanstaande kind..

lief dat julllie me missen en naar me vragen.. ik hou jullie op de hoogte hoe het met me gaat..

yippie die nu een beetje baalt van haar naam..

14. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    He verdorie meis!
    En hoe je je nu voelt herken ik ook hoor!
    Doe rustig aan en als je ff wilt spuien...we will be there !

Liefs Silla

15. Neeke

Neeke Bekend lid

8 apr 2006
    968
    0
    0
    Commercieel
    Gelderland
    He meid wat naar! Heel veel sterkte de komende tijd. En zoals Silla zegt, hier kun je altijd je hart luchten.

Denk aan jezelf en neem alle tijd en rust die je nodig hebt!

Liefs Neeke

16. dank jullie wel..

ik zal het zeker doen.. en weet je wat het is..
    je kan het pas echt loslaten denk ik wanneer ik weer ongesteld ben geworden..

en daar is het wachten op..

jullie ook suc6 met alles..

yippie

17. Linda1980

Linda1980 Fanatiek lid

30 mei 2006
    1.356
    0
    0
    Jeetje Yippie, wat een verhaal zeg! Heel veel sterkte meid, dit moet echt ff slijten.....

18. Esprit

Esprit Fanatiek lid

5 jun 2007
    1.141
    0
    0
    Groepsleidster op internaat voor moeilijk opvoedba
    IJsselmuiden
    Hoi,

Ik heb me net vorige week aangemeld op deze pagina...was helemaal blij...bleek zwanger en na bloedtest was ik al 4 weken zwanger....zo blij, zo blij....nu helemaal leeg, verdoofd en verdrietig...heb nog steeds geen duidelijkheid en moet afwachten wat een volgende bloedtest uitwijst....ik kreeg vrijdagochtend een bloeding, dat zwakte in de loop van de dag af en had vrijdagavond toch echt een plasje bloed in de w.c....paniek natuurlijk en ben naar de huisartsenpost gegaan. Heb daar een inwendig onderzoek gehad en ik kreeg 3 mogelijkheden waar ik mee naar huis kon gaan. Het was of een beginnende miskraam, of ik was zwanger van een 2-ling en 1 vruchtje was afgevloeid of ik was gewoon ongesteld (dat blijkt bij sommige vrouwen te kunnen doorgaan in het begin?)....Ben in een roes naar huis gegaan...zaterdagochtend helemaal schoon, pas op de helft van de ochtend weer bloed, niet zoveel, maar toch....ik had helemaa geen pijn, wel een beetje menstruatiekramp (daar leek het op), maar de arts zei dat wanneer het een miskraam was ik wel erg veel pijn zou hebben....Vanmorgen weer gebeld, nog geen pijn wel meer bloed gevloeid (erg donker en slierterig), inmiddels wel de 3e arts aan de telefoon, die zei dat ik er van uit moest gaan dat het toch een miskraam was en dat je niet altijd pijn hoeft te voelen....Morgen moet ik mn huisarts bellen en zal ik waarschijnlijk ook weer een bloedtest moeten doen om te kijken of ik het vruchtje echt kwijt ben...een echo kan niet, is nog te vroeg.....Ik voel me zo ellendig....Het enige positieve wat ik er uit kan halen en wat ik mezelf telkens voor probeer te houden is dat we in elk geval zwanger kunnen raken! Dat houdt me op de been.......
    Heeft er iemand hetzelfde als ik mee gemaakt? Ik blijf namelijk toch stiekum een beetje hopen dat het gaat om een 2-ling zwangerschap en dat er nog 1 vruchtje over is, maar weet niet wat daar de verdere symptomen van zijn....

Vera

19. Mijntje

Mijntje Lid

10 jun 2007
    87
    0
    0
    Hoi Vera,

Wat naar zeg, al die onduidelijkheid nog....Kunnen ze door zo'n bloedtest weten of je nog zwanger bent? Of geeft dat alleen de hoeveelheid HCG in je bloed aan?
    Ikzelf was afgelopen donderdag 6 weken zwanger, maar vrijdag buikpijn en bloedverlies....Mijn gevoel zei meteen dat dit niet goed was en inmiddels is het zondag en verlies ik nog steeds bloed. (geen 'klonters' meer, maar toch, smakelijk) Aanstaande donderdag zou ik een inwendige echo krijgen, aangezien ik eerder ook al met vlagen wat roze/bruin bloedverlies had. Hoefde niet te betekenen dat het niet goed was, maar na vrijdag weet ik eigenlijk wel zeker dat dit niet goed is, een soort instinct denk ik.
    Morgen zou de huisarts me terugbellen, hij zou proberen of ik morgen al een echo kan krijgen, aangezien ik gewoon zekerheid wil. Uitgaande van een miskraam is het immers ook 'fijn' om te weten of je lichaam werkelijk alles al afgestoten heeft. (voor zover je van fijn kan spreken) Voor jou hoop ik in ieder geval het allerbeste, ben benieuwd wat de bloedtest uitwijst!

Mijntje

20. vera

Jeetje wat spannend zeg..
    ik kan er niet over mee praten hoop dat je snel duidelijkheid krijgt..
    Wat zijn lichamen toch raar en wat reageert dat toch bijzonder..

Mijntje wat ontzettend jammer heel veel sterkte.. het is zo moeilijk om dat mee te maken..

liefs yippie die met jullie mee leeft..

PS: bij mij nog steeds geen bloeding...

Deel Deze Pagina