Jaja dames vanmorgen werd ik wakker met kramp in me buik. Dacht eerst ach zal wel niks zijn, toen ze vaker kwamen ging ik toch wel even de tijd opnemen en ja hoor elke 4 min die elk 1 min aanhouden. Ben gewoon verder gaan slapen in zovere dat ging dan. Ik had toch om 12:10 een afspraak bij de verloskundige dus afwachten maar dan. Rond 11 uur waren ze niet meer te klokken er zat geen regelmaat meer in . Dan kwamen ze 1x in een half uur en dan weer elk kwartier het wisselde heel erg. Bij de verloskundige aangekomen die even ging kijken hoe de kleine lag maar dat duurde langer dan normaal tot ze zei ik ga jou voor een echo sturen dame ik denk dat jullie kleintje in een stuit ligt dus een uur later moest ik in het ziekenhuis zijn voor echo. Gelukkig lag de kleine gewoon goed! Want anders zou het een keizersnee worden denk ik zo In het ziekenhuis nog even een onderzoek hoever ik nou was en ze vertelde me dat de baarmoedermond goed rijp was en dat slijm wat ik verlies komt daardoor. Alleen over ontsluiting kon ze nog niet praten want sterke weeen waren het niet echt. En nu zit ik gewoon thuis met onregelmatige weeen die maar komen en weer gaan. Hopelijk gaat het doorzetten want dit is helemaal niks!
Heel veel succes ,ik hoop voor je dat je er gauw vanaf bent,want die onregelmatige weeen zijn natuurlijk ook niet zo fijn. xxxxx
Ow, dan wordt het echt spannend. Gelukkig ligt de kleine niet in een stuit en kun je gewoon bevallen. Ik wens je alvast succes.
En? Stef? Zet het door? Heeft het doorgezet? Hou ons niet langer in spanning.... Wij willen 't weten.... Gr. Niki
Nou dames vanacht nog een paar krampen gehad nog steeds geen regelmaat! Ik vlies wel heeel erg veel slijm met een beetje bloed. En de klein is best druk! Ik ga het zelfde krijgen als Renate denk ik. Want hoe zij het allemaal vertelt klinkt het erg bekent in me oren. Pff nou ik hou jullie op de hoogte hoor! Ik hoop dat het gewoon snel doorzet! Trouwens eergisteren avond heb ik gewoon voor de lol een fles bitter lemon gedronken ik twijfel toch of misschien daardoor de weeen zijn begonnen.
Spannend hoor. Je weet nu dat het iig niet heel erg lang meer gaat duren.... Heel veel succes! Misschien moet ik toch maar een fles bitter lemon gaan aanschaffen....
Dames! Denk goed na voordat je aan de bitter lemon gaat! Zowiezo is 1 fles niet genoeg om de weeen op gang te brengen, maar misschien als je dit hebt gelezen wil je dat ook niet meer... --Niki schreef: @ Niek: Ben wel aan de bitter lemon gegaan... baadt 't niet dan schaadt 't niet, toch? Gr. Niki --hoi niki, mischien moet je even een kijkje nemen op deze site kwam het gisteren tegen, ik ben namelijk net zo ongeduldig maar nadat ik dit gelezen had heb ik besloten om geen extra dingetjes te doen... http://www.9maand.com/forum/reactions/3425 ik hoop dat ik het goed gedaan heb is de eerste keer dat ik een link plaats. ps. wil je niet bang maken maar het is niet verkeerd om het te weten toch... _________________ Nicol Gr. Niki
wat bedoel je met niet lang? Als je de slijmprop verliest, kan het best nog weken duren, hoor... ook als je krampen hebt... dat kan al weken van te voren beginnen... Dat wil allemaal niks zeggen... Ik wil niemand teleurstellen, hoor! Maar ik denk ook bijna bij elk krampje dat het begint, ooit zal 't zo zijn... hoop ik! Gr. Niki
In het ziekenhuis zeiden ze toch dat de baarmoedermond goed rijp was...Nou en dat in combinatie met de regelmatige krampen (oke later niet meer) en bloedverlies, lijkt mij dat er toch iets in gang wordt gezet. Renate hebben we ook niet meer gezien.....Oké we weten niet zeker of zij bevallen is, maar vind t toch wel rustig. Ikzelf heb geen enkel krampje, bloedverlies o.i.d. en ik denk dat dit nog wel een tijdje kan gaan duren......helaas