Dan ben je ook uitgerekend of niet?? Gelukkig dat alles goed is op de ECG...bij mij is het ook al een tijdje rustiger in mijn buik, maar ik kom nog wel aan de 7 bewegingen op een dag. Morgen mag ik weer voor controle en een echo (waarom het niet wil indalen...) Nou dan gaan we maar weer rustig afwachten
Dat klopt Chacha! Net als jij! Dat is wel heel erg vervelend als het niet wil indalen. Onze uk is al 2 en een halve week ingedaald. Is af en toe ook geen pretje hoor, vooral met lopen en zitten is het soms behoorlijk lastig. Er zit nu toch "iets meer" daaronder he! En inderdaad zit er niets anders op dan af te wachten hoe het allemaal gaat lopen. We zien het allemaal vanzelf wel. Veel succes morgen in ieder geval.
@ Qwizzle: Dank je wel! 7 september ja...ik hoop wel stiekem dat het wat eerder komt.. We zien het allemaal wel... Als er nieuws is zal ik me melden....jij ook succes met laatste loodjes he.
Het levende bewijs dat het mogelijk is dat ie eerder komt en de trend van iedereen om later te komen dus niet opvolgt is ons dropje! "Het komt wanneer het komt"
Met hoeveel weken ben je nu bevallen? Jullie hebben het de hele tijd over 2 manieren : optie 2 was het wonderolie (?) wat is optie 1 dan?
Ik ben 10 dagen te vroeg was 12 sep uitgerekend. Dus opzich niet heel erg te vroeg maar had het niet verwacht
Ik wil dit ook niet... Ik vind het echt geen pretje meer, hoor... Het doet pijn...! Hier dus nog steeds niks..... Gr. Niki
Nog geen wonderolie geprobeert Niki? Het is donderdag volle maan, op een of andere misterieuze wijze worden met volle maan veel kindjes geboren. Ga jij thuis of in het ziekenhuis bevallen?
Thuis, als alles goed is... Nee, ik ga niets van allemaal die middeltjes proberen, heb ik me voorgenomen... Ik EN geloof er niet in EN vind het gevaarlijk! Ik ga het zowiezo niet doen voordat ik dat overlegd heb met de vk. Woensdag om 13.10 uur moet ik weer op controle... maar ik hoop dat dat niet meer nodig is.... ik begin het nu toch wel zat te worden, vooral 's avonds met naar bed gaan, dat hele avondritueel...! Bah..... Hij/zij vind het waarschijnlijk nog wel lekker bij mama in de buik....! Ik hoorde vandaag dat des te langer het kindje erin blijft des te knapper het wordt!!! Hahahaha, NOG knapper???? Gr. Niki
Goh, dat is ook een leuk bakerpraatje. Die kon ik nog niet. Ik zelf weet eigenlijk nog niet als ik bv wonderolie ga gebruiken, heb de keuze nog nooit hoeven te maken, ben nu al langer zwanger dan ik ooit geweest ben. Ben het daarom denk ik ook zo moe al. En het dagelijks ritueel om met de kids naar school te lopen, . Gistermorgen moest ik al spontaan overgeven zonder dat ik gegeten had, vond ik ook al zo raar. Manlief had vrijgezellefeest gehad en lag in bed te hangen en ik meende dat ik om net na 7 uur op moest staan om papieren op te ruimen. Ik denk dat ik gewoon gek aan het worden ben.
donderdag volle maan....zal wel mooi zijn op de uitgerekende datum. Ik wacht in spanning af. Vanmorgen echo gehad waarom het kindje niet wil indalen. Ik blijk lekker veel vruchtwater te hebben en dat is waarschijnlijk de reden dat het niet in wil dalen. Het is dus ook nog steeds niet ingedaald. Verder is alles opgemeten en het gewicht geschat: 3400 gram. Een mooi gewicht, maar nu nog er uit.... Hier is het verder rustig, geen tekenen van een a.s. bevalling.
@Chacha, zijn er ook nadelen als je kindje nog niet is ingedaald? Hier is het ook rustig. Ondanks de wonderolie en de andere optie . Ik denk dat de kleine zelf bepaald wanneer hij of zij eruit komt. We moeten gewoon proberen om rustig aan af te wachten en hopen dat het niet nog 2 weken extra duurt. Succes allemaal, en dat ze er maar snel mogen komen!