@ Qwizzle: Er zijn niet echte nadelen, tenminste niet in mijn geval. Ze hebben gekeken waar de placenta zich bevindt (dat ie niet voor de uitgang ligt, want anders was het een keizersnede geworden). Ik moet nog wel steeds gaan liggen als de vliezen breken en direct de verloskundige bellen. Dit heeft te maken met dat de navelstreng anders er uit kan zakken of klem kan komen te zitten (met alle gevolgen). De verwachting is dat het kindje indaald wanneer de vliezen gebroken zijn. Ik wil ook iedereen succes wensen en dat ze maar snel mogen komen!!
Helaas nog niet Chacha. Heb wel een zeurende pijn onderin mijn rug en een behoorlijke druk onderin. Ik heb de kleine de bijna volle maan laten zien (!) en heb gezegd dat hij of zij wel mag komen. Wie weet helpt het!!! Hoe gaat het bij jou? Ook al voortekenen?
Ik dacht al.... die is aan het bevallen. Hier is het ook nog behoorlijk rustig. Vannacht wel heel lang wakker gelegen met voorweëen (volgens mij). Er zat geen regelmaat in...dan om de 20 minuten, dan 10 en dan weer 20. Mannetje is ook maar gewoon aan het werk gegaan en nu is het weer rustig, alsof er niks gebeurt is. Wel veel druk op mijn stuitje.... Ben benieuwd of de volle maan zijn werk gaat doen
Nou, wie weet gaat het vandaag of morgen wel beginnen bij mij! Ben vannacht slijm verloren en heb behoorlijke druk naar beneden toe. Ook last van mijn onderrug en ongesteldheidspijn en harde buiken. Gynacoloog heeft aangegeven dat dit het begin is!!!!
Nou, hier nog niks... Heb een half uurtje geleden toch maar wat wonderolie genomen. Aangezien de gisteren bij de vk hebben gezegd dat het kindje helemaal mooi vooraan in het bekken ligt, de baarmoedermond er ook klaar voor is en ik dus al 1 a 2 cm. ontsluiting heb.... Alleen willen de weeen niet komen, misschien dat die wonderolie iets kan doen....! Ik hoop het! Gr. Niki
Niki, Ik hoop echt voor je dat het gaat beginnen hoor. Twee centimeter ontsluiting, dat is toch een begin niet waar? Bij mij rommelt het nog steeds, maar echte weeën nog steeds niet hoor. Ik hoef dinsdag pas weer naar de verloskundige, dus dat duurt nog even. Nou, succes ermee. Groetjes, Mossel
Niki ik hoop voor je dat de wonderolie zijn werk gaat doen. Enne je hebt al 2cm, das een begin.... Mossel ik hoop voor je dat het rommelen gaat omzetten in weëen. Hier is het ook rustig, na gisteren veel krampen te hebben gehad, vandaag helemaal niks..... Ik moet ook pas dinsdag naar de verloskundige....
jeetje, spannend allemaal zeg. Ik volg het op de voet. Mijn kleintje wil ook nog niet indalen, moet ook gaan liggen als mijn vliezen breken (ook in de winkel erm)
Hoi Es, Ons kleintje was vorige week ook nog niet ingedaald. had ik wel verwacht. Maar de tekenen die mijn VK voorspelde bij het indalen heb ik nu sinds een paar dagen wel. Ik hoop volgende week te horen dat de kleine helemaal is ingedaald ... ik durf nu eigenlijk niet ver van huis te gaan, mede doordat je inderdaad moet liggen als de vliezen breken ... en ik heb eigenlijk nog wel zin om even lekker de stad in te gaan ... Groetjes, Nikki F