hoi, ik heb 2 testen gedaan en de laatste was vet positief, ga straks de huisarts bellen. maar hoe gaat dat precies in zijn werk en wat moet je allemaal zeggen? ik ben zo onzeker. is het normaal dat je blij bent maar ook zo onzeker? ik ben zo bang dat het mis gaat.. ik kan bijna niet blij zijn ik maak me constant zorgen ik ga elke keer naar de wc om te kijken of ik ook bloed. is dat wel normaal? ik hoop dat ik niet de enige ben.
Hoi gefeliciteerd!ik heb zelf ook een positieve test gehad en ook een miskraam in Augustus dus ik weet hoe je je voelt maar het komt goed heb vertrouwen erin. ik ook ben onzeker. Bang dat ik weer ga bloeden of dat de test niet goed is maar ik weet in mijn achterhoofd wel beter. groeten jennie72
Gefeliciteerd meid, probeer er maar gewoon van te genieten.. En dat kijken elke keer als je op het toilet bent geweest, dat doet volgens mij iedereen wel.. Bang dat er toch bloed komt. En volgens mij doet de dokter gewoon ook een zwangerschaps testje..
Ik heb de HA alleen telefonisch op de hoogte gesteld. In de meeste gevallen kun je zelf een afspraak maken bij een verloskundige in de buurt.
Gefeliciteerd! Ondanks je onzekerheid spreek je ook van blijdschap en dat is het voornaamste. Ik heb zelf een miskraam gehad en was drie maanden later weer zwanger. Toen was ik ook heel bang in het begin. Maar je moet maar denken, het gaat veel vaker wel goed dan niet goed, gewoon heel blij zijn en genieten (makkelijk gezegd, ik weet het). Mijn huisarts heeft een test gedaan, voordat ik zelf een heb gedaan. Als je er zelf al eentje hebt gedaan kan het zijn dat de huisarts het niet meer nodig vindt om er eentje te doen. Veel plezier en succes in je zwangerschap! Liefs, Tina
Hartelijk gefeliciteerd en welkom bij de club van onzekere mama's ! Het hoort er allemaal bij helaas....
Gefeliciteerd! Ik ken dat onzekere gevoel. Je kan niet zomaar een knopje omdraaien. Toch hoop ik dat je van je zwangerschap kan genieten.