Ik denk meestal dat ik de enige ben maar ik ben echt dol op voetbal vind het zo leuk om op tv te zien. Wie nog meer ?
EK en WK wel, kijk dan echt bijna alle wedstijden zover dat gaat. De rest boeit me niet zo, behalve dan van die krakers zoals van de week (Barcelona-acmilan).
ikke ook (bijna 10 jaar aan voetballen gedaan ). Manlief is hier geen voetbalfan en dat maakt het wel eens lastig!
Ja dat is het vreemde hier maar dat heeft ook wel weer wat. Ik roep hier wel eens dat onze zoon later ook gaat voetballen, pake (= opa ) is het hier helemaal mee eens, om mijn man te plagen. Manlief zegt dan: ik ga voor schaken of dammen . Zo erg is het hier.....
Om te doen vind ik het super - ik heb 20 jaar gevoetbald (vanaf m'n 5e) maar op tv vind ik er weinig aan. WK's en EK's kijk ik wel mee, als je 'erin' zit is het wel leuk, maar dat vind ik voor iedere sport gelden . Zelfs curling is boeiend als je de mensen volgt en het spelletje kent
Ikke!!! Alhoewel ik wel eerlijk moet toegeven dat het me een beetje begint te vervelen, ben er een beetje op uitgekeken. Maar vanmiddag staat wel de hele middag Eredivisie Live aan en dan kijk ik met een half oog wel hoor
Hier ook 100% voetbalfan! Voetbal zelf niet, althans niet bij een club. Vriendlief voetbalt al wel jaren, (denk al zo'n jaar of 20) en is bij de club waar hij speelt ook trainer/coach van een B elftal. Ik ga me binnenkort ook bij de club aan melden en ben dan van plan om te starten met de Basis Opleiding Scheidsrechter Veldvoetbal. Als vriendlief de B's moet trainen/coachen, (2 avonden in de week) ga ik mee, en met de wedstrijd op zaterdag ochtend ook, en als vriendlief moet voetballen op zondag ochtend ben ik ook mee. Zoonlief gaat ook iedere keer trouw mee, en die mag over 3,5 jaar ook voetballen Verder kijken we thuis in ieder geval naar Twente, en NL volgen we ook.
Ikke ook! Heb zelf jaren gevoetbalt. Als ik het kijk is het wel echt de engelse en spaanse competitie. Die zijn zo veel beter als de eredivisie. Ben een klein beetje een Man Utd fan
Me2! had een seizoenkaart bij Heerenveen, maar heb hem verhuurd sinds Jelmar er is, hij blijft dus op mijn naam staan, maar verhuur hem per seizoen, tot dat ik en/of Jelmar er weer gebruik van kan maken, mijn man gaat sowieso altijd heen! wij kijken al het voetbal, eredivisie, maar hebben ook sport 1, zijn gek op Barca, AC milan, engels voetbal etc... Jelmar heeft dan ook een Heerenveen shirtje, Barca, AC Milan leuk leuk leuk, en nou maar hopen dattie later niet op korfbal wil............................... hahahaha oh enne, hier zijn pake en beppe ook voetbal gek (mijn ouders) dus hij groeit er goed mee op hihi
was wel heftig vandaag psv-ajax!! dacht echt dat ze de wedstrijd zouden staken en op een andere datum spelen, lijkt me voor all 22 spelers niet echt lekker meer om dan door te spelen