Ik ben op 9 Mei bevallen van een dochter Jaylin! Alles gaat prima! Hier mijn bevallingsverhaal: Om 14.45u afspraak bij de vk, gezegt dat ik er helemaal doorheen zat. Ze zij dat ze me wilde strippen mits dit mogelijk was. Dit was gelukkig mogelijk had 1cm ontsluiting. Op de terugweg naar huis toe, kreeg ik al last van harde buiken maar had ze toen nog niet getimed. Toen ik thuis was om 17.00u ging ik de harde buiken toch maar eens timen en ze kwamen al om de 4 min...kon mijn klokje erop gelijk zetten. Ik de verloskundige gebeld, ze zij als ze nou echt pijnlijker en sterker worden dan moet je even bellen. Dus zodoende bel ik om 18.30u de vk weer, ze wilde ons om 19.00u in het ziekenhuis zien. Daar aangekomen heeft ze gevoeld en had ik 3cm ontsluiting. Toen ging het een hele tijd heel langzaam, ben nog wezen douchen om me totaal te kunnen ontspannen daarna weer gevoeld en toen zat ik op 5cm, de weeen werden pijnlijker en heftiger maar ze deden nog niks heb een tijdje op de 5cm gehangen. Toen ze na een uur weer ging kijken, zij de als je 6cm hebt dan ga ik je vliezen breken omdat dan de weeen meestal sneller komen. Dus zodoende ik had 6cm, en mijn vliezen werken gebroken, de weeen werden inderdaad heftiger. Ben nog een keertje wezen douchen en toen had ik 7cm, schoot dus niet op...heb toen op handen en knieen op het bed gehangen om de indaling van Jaylin te bevorderen. En toen van 21.00u tot 24.00u gedaan om op de 10cm te komen. Eindelijk persdrang om 24.00u, en na 3 keer persen was ze geboren onze Jaylin! Ze weegt: 3240gr en is ongeveer 48cm. We zijn om 03.00u 's nachts thuisgekomen, en de kraamverzorgster is nog een uurtje gebleven. Tot nu toe gaat alles prima, ons kleine meisje drinkt al graag de fles helemaal leeg en ze poept en plast ook goed! Kortom het is een heel tevreden meisje! Keano is helemaal trots op zijn kleine zusje, hij is er niet bij weg te slaan hihi!
Wauw, geweldig meid (ik zie het nu pas). Met vlinders en kippenvel heb ik je verhaal gelezen...bijzonder he, zo'n geboorte! Heel fijn dat alles zo goed is gegaan! Geniet van je twee prachtige kindjes! Elmo