Baby Angelina en Brad in Madame Tussaud

Discussie in 'De lounge' gestart door -, 26 jul 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Baby Brad en Angelina nu al in was
    26 juli 2006, 20:25 (4 reacties)

NEW YORK (ANP) - Shiloh Nouvel, de baby van Brad Pitt en Angelina Jolie, is amper twee maanden oud of ze krijgt al een plaatsje in wassenbeeldenmuseum Madame Tussaud's in New York. Dat meldde het museum woensdag. Het is de eerste keer dat het museum een baby in was vereeuwigt.

Omdat Shiloh Nouvel in Namibiƫ is geboren krijgt haar babykamer in het Amerikaanse museum een Afrikaanse uitstraling. Zo krijgen de gordijnen bijvoorbeeld een ,,jungle-look''. Afrikaanse slaapliedjes klinken zachtjes door de speakers. De wassen beelden van Shiloh's beroemde ouders staan in de buurt van het tafereeltje.

Dusssssssss ....

2. Renate28

Renate28 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.334
    0
    36
    Dat kindje heeft duidelijk de lippen van de moeder....

3. Saraah

Saraah Fanatiek lid

6 dec 2005
    3.597
    0
    0
    Almere
    hahahaah... t moet toch niet gekker worden

ze is wel een schatje... :D

4. jingels

jingels VIP lid

8 jul 2006
    7.742
    1
    0
    Je ziet nu al dat het een beauty wordt . Dat heeft Angelina goed gedaan.( Brad's inbreng even buiten beschouwing gelaten ) :)

5. MamaDenise

MamaDenise Fanatiek lid

21 jan 2006
    3.478
    1
    0
    Oosterhout(nb)
    Je kan het overdrijven met de baby van ze haha!
    Zou het niet leuk vinden als mn kind ook al als wassenpop te bewonderen is hehe!
    Wel een schattig kindje en idd ze heeft het mondje van de moeders hahaha

6. sim

sim Niet meer actief

whahahaha, dat was het eerste wat ik dacht toen ik mijn hoofd naar links deed!

7. mouschy

mouschy Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.709
    0
    0
    kraamverzorgster, nu ben ik gastouder.
    Noord Holland
    Waarom hebben ze het slapend na gemaakt? is toch veel leuker als het wakker is met een big smile? ik vind het altijd een beetje 'eng' om te zien slapende kids... Ewout zet ik ook eigenlijk niet slapend op de foto.......
    Maar het is wel een heel mooi kindje om te zien en ze heeft ook wel een hele aparte naam. Wedden dat er meer baby's worden geboren nu met die naam? ;)

8. Lientje

Lientje Fanatiek lid

24 nov 2005
    4.063
    0
    0
    Financieel advies
    Zeeland
    Ze hadden het er beter op kunnen zetten als het wakker was. Zo vind ik het net zo'n foto van een dood kindje. Misschien hard om te zeggen, maar zo komt het een beetje over. En hoe gaan ze dat doen als het kindje groter wordt?

9. Niet meer actief

Ik weet niet of dit DE foto is van de kleine in was hoor.
    Deze foto stond wel bij het artikel ...ik kan het zelf niet goed zien.
    En als ze van was is lijkt ze verdomde echt ;)

10. Miky

Miky Bekend lid

18 jan 2006
    604
    0
    0
    Groningen
    Haha ja lijkt idd op de moeder...

11. Niet meer actief

hahahahz elijkt echt op der mama echt een giga mooi kindje zeg!!!

nou jah als hun zo debiel zijn om dat kind in madam tussau te plaatsen motten hun weten ze hebben daar ook zeggensschap in, ik zou het niet toe laten als ik bekend zou zijn zou mijn kindje toch wel een beetje buiten beeld blijven!!!

12. sim

sim Niet meer actief

misschien volgt de baby van tom en kathy ook nu, haha, daar begin ik ook wel nieuwsgierig naar te worden!

13. Niet meer actief

hahahaha sim ben ik helemaal mee eens vind wel dat ze een foto mogen laten zien!!!

14. klaasje9

klaasje9 Actief lid

3 mei 2006
    468
    0
    0
    Friesland
    lijkt meer een jongetje hahaha, nou ja

15. Ayla

Ayla Fanatiek lid

29 dec 2005
    1.049
    0
    0
    Vind het eigenlijk niet echt een mooi kindje hoor, kan aan mij liggen maar ze zal wel mooier opdrogen denk ik. Die grote lippen idd van haar moeder maar die neus is een beetje groot vind ik... of ligt dat aan mij :( Met een jaartje of zo zal ze wel mooier worden maar nu is de verhouding nog een beetje zoek vind ik. En ik denk dat dit de echte foto is en niet de namaak.

16. Gina

Gina Fanatiek lid

20 dec 2005
    1.755
    0
    0
    Ik vind het nu eigenlijk nog een beetje een lelijk kind! Maar ach, ze zeggen vaak "lelijk in de luier, mooi in de sluier". Met zo'n papa en mama moet het toch allemaal wel goed komen.

17. Batchie

Batchie Fanatiek lid

6 apr 2006
    1.002
    0
    0
    Juridisch Adviseur
    Rotterdam
    Ik zag het net op het nieuws, dit is het echte beeld van de baby. En ze hebben het in 9 weken gemaakt

18. Gina

Gina Fanatiek lid

20 dec 2005
    1.755
    0
    0
    Ik vind het geen gezellig beeld. Lijkt wel of ze opgebaard ligt. Nee, ik vind het niks.

19. Batchie

Batchie Fanatiek lid

6 apr 2006
    1.002
    0
    0
    Juridisch Adviseur
    Rotterdam
    ja het is als je het zo ziet idd geen leuk beeld, maar als je het geheel ziet is het wel leuk om te zien. want ze ligt in een babybedje met brad en angelina ernaast

20. Saraah

Saraah Fanatiek lid

6 dec 2005
    3.597
    0
    0
    Almere
    ik vind haar helemaal niet lelijk...
    juist schattig.. die lipjes van ma.. die neus overigens ook :) ... zal vast een heel mooie meid worden later...

Deel Deze Pagina