hier kan ik nou zo boos om worden

Discussie in 'De lounge' gestart door -, 23 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

21 mei 2006
    6.208
    3
    38
    Ik denk dat het een overdreven reactie is om gelijk boos te worden.
    Okey, het is goed als je even duidelijk maakt dat je dat liever niet hebt zodat degene in kwestie daar een eventuele volgende keer rekening mee kan houden.
    Maar gelijk boos worden? Dat vind ik nou ook weer niet nodig ;)

2. maisy

maisy Fanatiek lid

12 jun 2006
    4.859
    0
    0
  3. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

21 mei 2006
    6.208
    3
    38
    Truste ;)

4. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Mn schoonzusje heeft een hond waar ik t absoluut niet mee kan worden. Maar in t begin riepen ze m ook niet terug. Ja zeiden ze.. aai m nou maar, hij wil ff aandacht. Ja zei ik, maar daar ben ik niet van gediend. Hij krijgt al genoeg aandacht van jullie. En kijk daar is je vriendinnetje weer riepen ze dan, als ik weer aankwam. Ik begrijp t ook niet.. Nu roepen ze m ook terug als ze zien dat ik me er aan erger dat ie aldoor aan mn kruis ruikt of mn broek onderkwijlt. Als IK daar niet van gediend ben, moeten ze daar respect voor hebben. Ik hou er ook rekening mee dat zij niet gek op mijn katten zijn.

5. maisy

maisy Fanatiek lid

12 jun 2006
    4.859
    0
    0
    :p

6. Chanel

Chanel Bekend lid

19 mrt 2006
    761
    0
    0
    Amsterdam
    Ik kan je reactie wel begrijpen, zelf heb ik ook een hond. Maar als ik weet dat er mensen langs komen die niet zo van honden houden. Dan zorg ik er wel voor dat me hond ze niet lastig valt. Je collega had ook gewoon haar hond kunnen laten zien zonder dat je gelijk besnuffeld werdt.

7. Kiki

Kiki Fanatiek lid

8 jul 2005
    4.364
    1
    38
    Fulltime memmie en mod :-)
    Steenwijk
    Weet je wat? Neem jij toch volgende keer jou nieuwe huisdier mee, bijv een python? ;)

Groet van Kiki

8. Anabella

Anabella Fanatiek lid

2 feb 2006
    2.742
    1
    0
    Dat vind ik altijd zo vervelend, als mensen hun python meenemen.
    Die beesten duwen zo opdringerig hun neus in je kruis :p

9. Female

Female Niet meer actief

ik snap eerlijk gezegd niet waarom je je over zoiets op kunt winden........ :(

10. Mirre

Mirre Fanatiek lid

4 jul 2006
    4.173
    4
    0
    Zwijndrecht
    .....ik ook niet.
    Voor mij zijn er wel belangrijkere zaken in het leven om me druk over te maken dan dit.

11. mae

mae Actief lid

12 sep 2006
    156
    0
    0
    de Wijk
    We hebben hier in huis zo een heeeerlijke enthousiaste pup rond hupsen.
    en tja sommigen die binnen komen halen er niet aan, dan denk ik tja blijf dan weg uit mn huis, haal gewoon ff die hond aan dan is het weer over en gaat ze weer verder met der knuffelbeesten.
    Dieren willen eenmaaal gewoon net als mensen ff gedag zeggen:)

Loop ik buiten met haar dan hou ik er gewoon naast me, snap dan wel dat er niet altijd mensen van gedient zijn als ze der snufferd bij een ander in de schoot drukt :p
    Als ik bij een ander in huis kom zeg ik ff zo een dier gedag en op straat zou ik ook niet willen als zo een hond tegen me aan begint te knuffelen;)

12. maisy

maisy Fanatiek lid

12 jun 2006
    4.859
    0
    0
    Jah.. :-#

13. Niet meer actief

ze mag haar hond meenemem en showen wat mij betreft maar niet aan mij opdringen, dat zou ik ook nooit doen met mijn kinderen omdat ik weet als verstandig persoon dat er mensen zijn die helemaal niets om kinderen geven.

;)

14. Niet meer actief

:rolleyes:

15. Daan0201

Daan0201 Fanatiek lid

28 okt 2005
    1.830
    0
    0
    En zo zijn er al 3 pagina's vol.... ;)

16. Loveazra2

Loveazra2 Bekend lid

8 mei 2006
    570
    0
    0
    Nederland
    Kan het wel begrijpen hoor meid, ik ben er ook helemaal niet van gediend. Om eerlijk te zijn ook omdat ik bang ben van honden, klein of groot je weet nooit hoe ze uit de hoek komen. Als ik op straat langs een hond moet die los loopt en aan me begint te snuffelen heb ik ook altijd zoiets van kan hij niet vast?

17. avalon1972

avalon1972 Bekend lid

13 jul 2006
    590
    0
    0
    Medewerkster Afd. Administratie/Inkoop
    Culemborg
    Ik denk dat er zo genoeg dingen op te noemen zijn waar we niet van gediend zijn, maar die ons wel opgedrongen worden.

Ik ben nu samen met mijn manneke bezig om zwanger te worden en we willen het allebei heel graag, maar vorig jaar rond deze tijd was ik er totaal niet mee bezig en ook niet geinteresseerd.

Dan kom je op een verjaardag en is je nichtje niet lang daarvoor bevallen van een kind.
    En wat doen ze dan? Ze denken dat iedereen het leuk vind om een baby op schoot te krijgen, dus ze leggen de baby in je armen, of je het nou wil of niet.

Ik begrijp best waarom Ayyildizf er niet blij mee was, dat het gebeurde, maar om er nou zo boos om te worden, dat is misschien een beetje 'too much'. Maar misschien heeft dit met zwangerschapshormonen te maken. Dat zou toch ook kunnen? Of niet soms?

Hoe vervelend dingen ook zijn, je kan ze maar het beste proberen te accepteren en zeker als je zwanger bent, moet je voor de gezondheid van je kind proberen om rustig te blijven. Boosheid is een emotie die niets positiefs brengt.

Ik wens alle dames hier een fijn weekend.

18. Sjaaak

Sjaaak Bekend lid

6 jul 2006
    509
    0
    0
    Assen
    ik denk dat er hier ook het een en ander verkerd word begrepen.....

adilizlizl zij dat ze kenbaar maakte dat ze er niet van gedient was dat de hond zomaar zonder dat zij er om gevraagt had naar haar toekwam en haar kleren bevuilde

ze werd er boos om dat de eigenaar van de hond er beledegd omwas dat adilidiliz het niet prttig vond dat de hond naar haar toe kwam

ik vind dat dit het goed recht van adidlilildz is ze had wel doods bang kunnen zijn voor honden

je mag nooit je hond zomaar naar iemand toe laten gaan waarvan je niet weet of die daar wel tegen kan of whatever ze had er ook allergisch voor kunnen zijn

je kan gewoon vragen of dat iemand het goed vind als de hond naar je toe komt

vind ik dan

19. mopsje

mopsje Actief lid

2 nov 2006
    272
    0
    0
    ik heb zelf 2 honden en zijn altijd erg enthousiast als ze iemand zien willen ze effe aandacht wij houden ze gelijk weg of die gene moet zeggen dat ie het niet erg vind dan mogen ze effe gedag zeggen en daarna moeten ze gewoon hun mand in van ons.

groetjes mopsje

20. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    he sjaaaaaaaaaaaaak moeilijk he iemands naam schrijven :D ;)

Deel Deze Pagina