Keuken vernieuwen, ik heb een leuk idee

Discussie in 'De lounge' gestart door kiki80, 24 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
    Wij hebben een paar maanden geleden een nieuwe keuken laten plaatsen. Wij wilden iets ander dan tegeltjes op de achterwand. Dan kom je al snel op rvs, maar dat maakt zo modern en strak. Nu is maand geleden een spiegel geplaatst als achterwand (3 meter lang) en ik liep net de keuken in en dacht, dit is echt stoer! Dus wieweet een idee voor iemand hier.

NN, is echt niet veel werk om schoon te houden. Volgens mij net zoveel werk als tegeltjes!

Moest het gewoon even kwijt!

2. Judith75

Judith75 VIP lid

9 okt 2006
    5.623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    Klinkt leuk!

3. Danny

Danny Niet meer actief

Wat leuk zeg, nu zal je keuken wel heel ruimtelijk lijken!

4. Tineke

Tineke Actief lid

10 nov 2006
    269
    0
    0
    echt leuk idee. Kan je opfleuren evnetueel met verwijderbaar raam stickertjes

Tineke

5. Mirre

Mirre Fanatiek lid

4 jul 2006
    4.173
    4
    0
    Zwijndrecht
    hahaha zo zie je maar smaken verschillen!
    Wij hebben ook in de keuken spiegels als achterwand en het staat wel heel mooi, maar ik vind het drama! :( Elk waterdrupje zie je...en ik ben nogal perfectionistisch!
    Zodra de mogelijkheid zich voordoet...WEG..met de spiegel(s)
    en mooie, kleine Metro tegeltjes...veel praktischer! ;)

Mirre

6. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
    Hahaha grappig Mirre, en dan te bedenken dat mijn man en ik ook beide perfectionist zijn! En geloof me, geen waterdruppeltjes. Misschien scheelt het ook dat we aan de andere kant van de keuken koken, dus daar ook geen rommel van op de spiegel...

....lol

7. Mirre

Mirre Fanatiek lid

4 jul 2006
    4.173
    4
    0
    Zwijndrecht
    Wij hebben de keuken in een u vorm en zowel achter inductie koken als bij de wasbak spiegels...om gek van te worden..hihi.
    Durf amper de kraan aan te zetten, want dan kan ik gelijk weer gaan poetsen.Denk dat jullie het slimmer hebben gedaan...

8. Bloemie

Bloemie Bekend lid

7 jul 2006
    666
    0
    0
    Wij hebben gewapend draad-glas i.pv. tegels! Zijn we erg blij mee!

Je kan iedere gewenst kleur er achter doen en het is erg makkelijk schoon te houden en je ziet er niets op! Geen waterdruppels.. ;) :)

9. Danoontje

Danoontje Bekend lid

4 jun 2006
    568
    1
    0
    Huisvrouw
    Eindhoven
    Wij hadden ook een spiegel als achterwand in onze keuken. Vond het zelf erg leuk maar het enige nadeel vond ik toch altijd dat als je er vuile vaat neerzette dat het meteen 2x zoveel leek.

Het was voor mij wel een manier om direct alles in de vaatwasser te zetten dat was wel weer handig want ik had er nogal een handje van om alles op t aanrecht te dumpen en het later in te ruimen .. nou dat ben ik wel afgeleerd hihihihi :) :)

Deel Deze Pagina