Ha meiden, Ben nu 6,5 week zwanger maar al drie dagen griep gevoel. Steken in me spieren, koud, moe, misselijk soms. Ok overduidelijk zwangerschapssymptomen maar dat griep gevoel vind ik vervelend. Het is net of ik gisteren drie flessen wijn heb gedronken, zo brak voel ik me. Niet vooruit te branden. Herkennen jullie jezelf hierin en wanneer verdween dit weer?
Heb exact hetzelfde gevoel al de hele week. Ben nu bijna 8 weken zwanger, maar denk dat het toch echt onder de griep valt
Ik voel dat ook vandaag, bah nu maar 2paracetamol ingenomen, douchen en vroeg naar bed. Griep met koorts is volgens mij niet oké bij zwangerschap...
Had vorige week griep gehad en maakte me ook zorgen. Ik had meteen met de huisarts gebeld en hij gaf aan dat griep en zwangerschap niet gevaarlijk was. Moest veel drinken, proberen goed uit te zieken en mocht niet meer dan 4 x 500mg paracetamol (niets anders) per dag innemen. Had me maar ziek gemeld en binnen 3 dgn was het gelukkig over.
Ik heb ook flink de griep gehad toen ik een week of 8 zwanger was, de vk zei me dat het geen kwaad kon zolang je geen hele hoge koorts hebt.