Ik was vandaag in Purmerend Wat vreselijk zeg....die kleine kinderen Ik heb altijd al gewoond in purmerend (woon nu dan in Hoorn) Maar nooit gedacht dat het zo dicht bij zou komen zeg. De moeder van die 2 kinderen is wel hoofd verdachte maar er is volgens mij niet meer bekend dan dat. pffff en dan maar niet te spreken over de eventueele opa's en oma's Waar gaat deze wereld toch heen
Het lijkt inderdaad wel een trend te worden tegenwoordig. Wat afschuwelijk. Wat zijn er toch zieke mensen!
Ook ik woon in Purmerend, het is bij een vriendin in de straat. Ik wordt er gewoon misselijk van, ik kan er niet bij met me pet dat dit gebeurd is en dan wel nog in PURMEREND. We wachten af wat er precies is gebeurd maar ik kan me niet voorstellen dat je dit je kinderen aan doet.
het mag dan wel heel ver van mijn bed gebeurd zijn, de rillingen die ik van zulke berichten krijg, zijn er niet minder om! Kan mij geheel niet voorstellen wat iemand toe drijft om zulke jonge kindjes met geweld om het leven te brengen....dan ben je echt goed ziek......
ik hoorde het gister ook op de tv en ik dacht: jeetje alweer dat kan toch niet maar dat gezin stond ook al bekend bij jeugdzorg waaro heeft die er niks aan gedaan dan : : :
echt walgelijk dit, wie het ook gedaan heeft! echt de straffen in nederland zijn veelste laag, dit gebeurd te vaak (zoveel dingen!) van mij mogen ze als de bewijzen voor zich spreken de doodstraf weer invoeren (misschien heel hard, maar kinderen zijn altijd onschuldig daar hebben ze met hun handen vanaf te blijven!) :x
Heb haar wel regelmatig gezien in Purmerend. We zaten zelfs bij elkaar op school Ik zat toen al in de 4e en zij in de 1e van het clusius college in purmerend. Ze zou onder invloed van drugs zijn geweest toen ze d'r kindjes vermoorde Ik kan het maar niet begrijpen he. Zet je zoiets moois op de wereld en dan kan je zo harteloos zijn en je eigen kinderen dat aan doen. Ik werd gewoon misselijk toen ik de foto's zag en kon de traantjes niet bedwingen De moeder heet Kim Visser, de kinderen heette Romy (meisje) en Daniël Heb de foto's gevonden op schoolbank.nl
Oh vrselijk om die fotos te zien. ik bedoel horen dat er twee kinderen gedood zijn is een ding maar vervolgens ook nog te zien om wie het gaat... Ik word er misselijk van!
sorry...je hebt ook gelijk stranger...ik zal de foto's verwijderen. Ik had het alleen gedaan omdat ik er zelf ook zo van geschrokken was. Ik zit zelf ook op schoolbank.nl en heb bij hun meteen gemaild of de foto's eraf gehaald mogen worden en de reden waarom. Dus nogmaals mijn exuses
Oh geeft niet hoor Linda, t is gewoon dat ik helemaal niet tegen zulk soort beelden kan en nu ik zwanger ben, ben ik al helemaal wat emotioneler... Maar wel bedankt dat je ze verwijderd hebt!
hebben jullie dan t nieuws ook gezien van een maand of 2/3 terug over dat gebeuren in Beverwijk : : : Echt heel raar. via via kennen wij die mensen. Ik had wel een idee dat ze zwanger was (op de momenten dat we hun zagen/spraken). Maar niemand hoorde er ooit iets over. En dan ineens t nieuws dat er meerdere kindjes in de tuin begraven lagen. Echt zielig, en is niet echt voor te stellen. Ik ben straks echt wel voorzichtig wie ik als mijn oppas heb. Tegenwoordig zijn lang niet alle mensen meer te vertrouwen.
Nee dat nieuws over Beverwijk heb ik nooit gehoord, wel afschuwelijk trouwens! Dat meisje herkende ik (gelukkig) niet van die foto's... Wel erg om nu te weten om wie het gaat
er is gister zelfs op de televisie (in engeland) dat er ouders waren die lieten hun nanny (in engeland) bespioneren door bijvoorbeeld een camera in een knuffel te doen (zodat hij niet opvalt) en er was een nanny die sloeg dat kind steeds voor zijn hoofd en ze sleurde de baby gewoon mee aan de arm dat was echt zo zielig om te zien en mijn maag draaide er van om dat zal maar met je eigen kinderen gebeuren
Heb een reactie terug van schoolbank.nl dat haar regestratie is vernietigt...dus ze staat er niet meer op. Zou je toch niet elke keer tegen willen komen die foto's als het een goeie vriendin van je is geweest of familie...brrrr
ja idd... dat programma had ik al es eerder gezien... maar nu ik zwanger ben trek k t me toch erger aan
He bah das idd heeeel erg!! Ik hoopte ergens nog stiekem dat haar ex-vriend even op bezoek was geweest toen. Ergens vind ik het minder erg dat hij het gedaan zou hebben dan zij. Hoewel het nog steeds verschrikkelijk is at er met die lieve kindjes gebeurt is