Ook ik hou me aanbevolen. Zou ook graag 2 volle kaarten willen liefst al omgeruild omdat wij geen Super hebben.
Als degene hierboven voorzien zijn, hou ik me ook aanbevolen. De actie is tekort omdat ik 4 kaarten moet hebben, gelukkig is de jongste nog gratis want 5 is al helemaal niet te doen!
ook ik zou graag nog wat zegels willen hebben. dus wie heeft nog een paar super de boer zegels voor mij??
Wie heeft er nog 3 zegeltjes over voor ons? Dan zijn wij ook compleet! Je zou mijn boys er heeeeeeeeel blij mee maken!!
Ik heb hier nog zo'n kortingsboekje van super de boer uit het boodschappenpakket. De bonnen die er nog inzitten: 2e kaartje gratis Sea Life 2e kaartje 50% korting Duinrell tikibad 30 % korting Madurodam 100,- korting sunparks 2e kaartje graits de Uithof 7,50 korting Madame Tussauds 2de kaartje 7,- korting paleis het loo 20% korting spoorwerg museum 50% korting 100 highlights cruise 50%korting 2e kaartje aviodome kinderen gratis omniversum 30% korting Museon 50% korting Robijn wasverzachter sensations 50% korting Glorix WC powergeld 50% korting Cif power cream 50% korting Knorr soep 50% korting Unox soep 50% korting Unox rookworst 50% Korting Hertog biterkoekjesijs 50% korting Lipton Tea 50% korting Axe dry deodorant 50% korting dove shower for men 50% korting Andrelon Ik zou het boekje heeeeeel erg graag willen ruilen voor dierentuinvouchers.