hier mensen die paronormaal zijn..? help me asjeblieft

Discussie in 'De lounge' gestart door flowertje, 28 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    ik ben er bang voor maar wil er ook open voor staan omdat ik het ook een mooi iets vind

2. Mily

Mily Fanatiek lid

2 okt 2008
    1.088
    0
    0
    Het is inderdaad ook iets moois;) niet iedereen kan dit. Geloof mij er zit ook mooie kanten hieraan.
    Je moet alleen even door die angst heen, ik ben mij ook meermaals kapot geschrokken. Maar zoals iemand anders ook al aangaf zodra je weet wat ze van je willen dan valt er echt een last van jou schouders.

3. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    ik ga me er eens wat meer in verdiepen en minder bang worden

4. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

Ik geloof er idd helaas niet in, maar nogmaals bedoel ik niet rot ofzo hoor ;) .. Ze kan het allicht proberen, toch ?

5. chantal1984

Denk idd dat als je je er miss wat meer in verdiept en wat hulp zoekt van iemand die je daar me kan helpen dat je het miss in een ander opzicht kan zien en dat je dat begrijpt wat ze komen doen .. snap je ? want geloof me dat gevoel wat je nu hebt is echt niet zomaar ineens weg, ik heb er ook een tijd over gedaan om het niet meer '' eng '' te vinden ..

6. Sakinah

Sakinah Fanatiek lid

2 sep 2008
    1.088
    0
    36
    Kijk dat is altijd weer zo lullig he. Alle dingen over salie en je verbeelden dat je in een witte bol zit.. dat is allemaal heel logisch. maar het vragen aan God of de geesten weg willen gaan dat gaat natuurlijk niet werken :S. Tis niet dat ik zeg dat het een of het ander beter is maar wie zegt dat het een wel, en het ander niet werkt.

7. chantal1984

Daarom zeg ik ook dat TS het allicht kan proberen want als je het neit probeert dan weet je het niet ..

Ik zei niets lulligs ..

8. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Nee klopt, alles proberen.

Maar het buiten het Paranormale zoeken is dan ook weer uitgesloten.

Dat vind ik altijd zo gevaarlijk.

9. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    helaas ik geloof niet in god dus hij gaat me er niet bij helpen..

niet lullig over het geloof hoor maar zo voel ik het
    heb hellaas mijn moeder haar vriend ongelovelijk zien leiden en toen dacht ik als er een god bestaat waarvoor moet die man dan zo lijden..

maar dan hebben mensen die in god geloven altijd wel wat klaarstaan.

maar dat is mijn gevoel over geloof respect voor de mensen die wel geloven

10. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    maar alles psygische zoeken is ook niet altijd goed he bossi
    het is een tabboe en ik geloof wat ik zie

11. Sakinah

Sakinah Fanatiek lid

2 sep 2008
    1.088
    0
    36
    hihi, ik bedoelde het ook niet lullig tegenover jou. maar ik vind het wonderlijk dat er vanuit wordt gegaan dat het ene wel helpt en het ander niet.
    Alsof het ene beter zou zijn dan het ander terwijl er geen concreet bewijs voor is.
    Ik ben zelf geen christen hoor, maar het valt me gewoon op.
    Ik hoop dat de TS rust vind.

12. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
  13. chantal1984

Ja maar het buiten het paranormale zoeken terwijl je zelf zeker weet dat het wel iets paranormaals is is ook niet goed ..

Ze geeft zelf aan dit al sinds dat ze klein is heeft dus lijkt mij eerlijk gezegd niet iets om mee naar een dokter te gaan, ik weet uit eigen ervaring hoe die kunnen reageren :(

14. chantal1984

Ow pardon dan begreep ik het verkeerd :)

15. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    Ja ik weet er verder ook het fijne niet van, ik vond t allemaal maar niks dus heb me er afzijdig van gehouden, de poes heeft er niets aan overgehouden gelukkig maar vreemd is t idd wel.

Hoop iig dat het snel beter zal gaan! lijkt me erg vervelend.

16. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113

Angsten kunnen ook al in de vroege jeugd zijn ontstaan.

Ik zeg ook niet dat ze gek is maar dat ze gewoon alles moet uitsluiten. Ook het psychische gedeelte. Een goed medium zou dat ook altijd zeggen.

17. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    ik vind de kosten van een medium erg veel ik kan dat nooit betalen

18. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Zo ben ik het ook gewend inderdaad. Ik ben blij dat ik nog nooit geesten gezien heb. Maar ik weet ook dat je ze het beste kunt wegsturen in Jezus naam. Want aan de naam van Jezus hebben de geesten een hekel.
    Dus ik ben het met je eens, ben ook christen.
    (dus je bent niet de enige die er zo over denkt;))

19. Chocoladekoekje

Chocoladekoekje VIP lid

25 mei 2010
    7.799
    43
    48
    Ik zou zeggen: Probeer eens tot God te bidden als het gebeurt en vraag eerlijk aan hem of Hij wil laten zien of Hij bestaat.

Ik geloof inderdaad ook zeker dat het bestaat en dat je absoluut niet gek bent. Maar ik geloof ook dat dit iets is van de duivel om mensen bang te maken. De duivel is als de dood voor God en dat verklaart ook dat de vriend van G89 er geen last van had in de woonkamer, waar het kruis hing.

Nog even één ding: Dat je nu niet in God gelooft, betekent natuurlijk niet dat Hij je nooit wil helpen :) Nee heb je, ja kun je krijgen..

20. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    waarvoor hebben geesten dan een hekel aan de naam jezus niet alle geest zijn slecht hoor en jezus hoort ze toch bij hem te nemen

Deel Deze Pagina