bikini steeds kapot

Discussie in 'De lounge' gestart door augurkjes, 3 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. augurkjes

augurkjes Niet meer actief

Heb ik eindelijk de perfecte bikini voor mezelf gevonden. Heb namelijk een hele moeilijke maat.

De eerste die ik besteld binenn 1 dag sprong de sluiting al. Zo plastic sluiting. En hij zit echt neit te straks of iets. Nou terug gestuurd en nieuwe besteld. Zelfde maar dan andere kleur. Die ook weer binnen 1 dag kapot. Misschien komt het omdat de zon er fel opstaat of iets...

Al met al ik heb niet zoveel zin om deze ook terug te sturen. Ik vong hem nog duur 33 euro dus ik laat het ook niet zomaar gaan.
    Nu wil ik hem zelf misschien proberen te maken met een andere sluiting erop of iets.

Heeft er iemand misschien ideeen? hoe ik dat zelf zou kunnen maken? Heb op google gekenen naar bikini sluiting maar vraag me af hoe ik die moet bevestigen dan.

Wie heeft de gouden tip voor mij :)?

bedankt alvast

2. Noddie

Noddie Bekend lid

12 mei 2010
    695
    0
    0
    't hoge noorden
    Aan de ene kant een soort van lusje maken, het bandje een stukje dubbel vouwen en dicht naaien, aan de andere kant een haakje die je in dat andere stukje haakt..snap je em?
    Volgens mij zijn er ook bikini's met zo'n sluiting.

Waarom neem je niet een bikini waar je knupjes/strikjes in de bandjes moet doen?

3. mama van Marit

mama van Marit Niet meer actief

Wist je dat er ook een soort van garantie op kleding zit? Van kleding mag je ook verwchten dat het van deugelijk materiaal is gemaakt. Ik zou de winkel er op aanspreken.

4. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Misschien kun je bij een lingeriezaak vragen naar bh/bikini sluitingen. Of op de markt.

5. augurkjes

heey,
    dat lusje zit eral dus zal het los moeten torren (of hoe het ook heet) en dan een nieuwe er tussen en weer vast naaien. Maar ik kan niet naaien :$ ME moeder heeft wel een naaimachine dus zal ik het ook aan kunnen vragen...

misschien nog andere tips iemand?

6. augurkjes

mama van marit: Ik zal hem inderdaad weer terug mogen sturen, en me geld terug krijgen. Maar dan heb ik niks. Ik heb een hele lastige maat, ben vrij stevig en heb niet zoveel boezem... dus erg lastig te vinden.

daarom hoopte ik zelf hem te kunnen maken.

7. miffy11

miffy11 Niet meer actief

maar als je bij een lingeriezaak kijkt, kun je vaak mix en matchen! dus een klein bovenstukje met groter broekje en andersom.

8. augurkjes

klopt miffy maar heb helaas nog geen bikinibroekje gevonden in hele grote maat.

Maar heb nu een topje gekocht en daar haal ik het touwtje af en nu kijken of ik dat zelf mooi kan bevestigen kan het in ieder geval niet stuk gaan. En anders stuur ik hem toch maar weer terug.

Bedankt

9. takhen

takhen Fanatiek lid

13 nov 2009
    2.386
    0
    0
    medusch secretaresse
    Leiden
    Je kunt bikini sluitingen los kopen op de markt :)
    Dan kun je deze er uit halen en een degelijke erop zetten
    Eventueel kun je dat laten voor €5 ofzo bij een Turkse stomerij

Deel Deze Pagina