Hoi dames, Na advertenties op marktplaats, speurders en marktplaza ga ik me vraag maar hier stellen.... Is er werkelijk niemand die 2 katten wil of iemand kent die 2 oudere katten wilt? Ik heb nog 2 katten van 8 en 4 jr oud, beide katers, beide gecastreerd en allebei zijn het cypertjes. Maar ze kunnen niet met de rottweilers van mijn vriend overweg, en aangezien de honden aan hun laatste jaartjes gaan beginnen hebben wij besloten de honden te houden. Slight de oudste kat is een echte whiskas reclame kat, ligt het liefst de hele dag te slapen en komt in beweging als hij eten krijgt. En Beattie, wat kan ik daar over zeggen... die kreeg van mij altijd het koosnaampje bietenkind (hij is gek op bietjes) en een enorme kroelkont! Ik kan ze wel bij mijn vader brengen maar dan moeten ze 24 uur per dag buiten leven. ja,ja, ik weet het, er zijn zat katten die dat doen maar ik zie ze toch liever in een warm huisje waar ze lekker tegen iemand aan kunnen kruipen. Dus mochten jullie nog iemand weten of zelf geintresseerd zijn: laat het me alsjeblieft weten alvast bedankt!
Ech meid, wat vervelend! Als ik er niet al drie had, dan hielp ik je graag. Succes met het vinden van een plekje!
Ah...zo sneu dit! Helaas heb ik er al 2 waar ik mn handen aan vol heb, anders zo ik ze graag van je overnemen. Succes meid! Valt niet mee, een goed huis zoeken voor je beestjes.
Helemaal in dit seizoen is het moeilijk, er worden zoveel kittens aangeboden dat "oudere" katten totaal niet interessant zijn blijkbaar. Erg jammer
hey lady's thnx voor de lieve woorden en idd in dit seizoen worden er zoveel kittens aangeboden! Er zijn ook sommige mensen die denken dat katten niet zo oud kunnen worden en dat mijn oudste bijna het einde heeft bereikt! (nou, dan denk ik niet dat ze veel van katten afweten) Maar ben nog steeds aan het rondkijken, mochten jullie iemand weten: Geef een gil! alvast bedankt,
Ik zou ze dolgraag willen hebben, maar dat kan ik echt vergeten... Daar heb je natuurlijk niks aan, maar er zijn vast meer mensen die ze een plekje willen geven, omdat het geen kittens zijn zal je alleen wat harder moeten zoeken ben ik bang 8 en 4 jr stelt niks voor hoor voor katten