Momenteel zijn wij 14 weken in verwachting en het discussiëren over een naam is begonnen. Wij willen niet weten welk geslacht het kindje heeft, dus we hebben twee namen nodig. We hebben al een dochtertje Z.oë. In principe hebben we ook al een jongensnaam: S.ep. Maar... Nog een meisjesnaam verzinnen die we beide leuk vinden is erg lastig. Ik vind de namen Evi, Isa en Lexi erg leuk, maar mijn vriend niet. Hij vind Fenna en Sterre leuk, maar ik weer niet... Hebben jullie nog suggesties?
Lara Mara Eva Ive Romee Lymee Tara Zara Jula Macy Ise Liva Jola Vieve Minte Lieke Meike Reva Novi Hanna Nora(h) Lisa Sofie Faya
Amy Jade Mila Ensley Luna Daisy Indy Dewi Mandy Naomi Lacey Ivy Kaylee Stacey Amber Britt Abbey Gwen Carly Leah Iris Elin Yentl Lena Fem Liv
Eerste namen die in me opkomen zijn Eva, Mia en Noa. Verder: Amé, Cato, Dana, Elin, Febe, Ilse, Imke, Iris, Jara, Juna, Lara, Loïs, Luna, Mare, Mila, Nina, Nora, Nova, Pippa, Rava, Riva, Tara, Vera
Lila Leni Sare Noa Oona Fran Lize June Ellie Alix Nell Lio Lili Stien Lia Liva Leyla Cleo Cato Cara Juna Lune Aiko Sofia Linn