Na een jaar, toch maar voorstellen

Discussion in 'Even voorstellen' started by Fiend, Sep 15, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Fiend

Fiend Lid

Dec 30, 2011
    40
    0
    0
    NULL
    Leeuwarden
    Hallo allemaal,

Mijn naam is Meriam, ik ben een jonge meid van 19 jaar wonende met haar man en vele huisdiertjes in Friesland.

Een jaar terug (bijna) heb ik mij geregistreerd, omdat ik zwanger was en begon te bloeden. Zoals de verwachtingen waren had ik destijds een miskraam. Maar omdat er 'restjes' achter bleven heb ik na een pillenkuurtje een curretage gekregen in januari. Nu zijn we alweer 9 maanden verder, zonder succes van een zwangerschap. Maar we geven gelukkig niet op. :D

2. Caruli

Caruli VIP lid

Nov 15, 2007
    31,699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Welkom op het forum ;)
    Hopelijk is het snel raaken blijft het goed gaan.

3. Mama in spe

Mama in spe Fanatiek lid

Aug 2, 2010
    1,837
    0
    0
    Noord-Holland
    Welkom hier! Hoop voor je dat je spoedig weer zwanger bent en het dan wel goed gaat.

4. Fiend

Fiend Lid

Dec 30, 2011
    40
    0
    0
    NULL
    Leeuwarden
    Spoeding zwanger was ik, helaas gisteravond weer een miskraam gehad, terwijl ik in de ochtend eindelijk n positieve test had :(

5. Maxellera

Maxellera Fanatiek lid

May 14, 2012
    2,092
    82
    48
    NL
    Wat naar van je miskraam? :( Had je voor je NOD getest? Volgens mij zijn 80% van de miskramen voor de NOD, en als je zou hebben gewacht tot na de NOD lijkt het vaak op een normale zwangerschap. Misschien helpt het voor de volgende keer met testen? In ieder geval sterkte meid!

6. Fiend

Fiend Lid

Dec 30, 2011
    40
    0
    0
    NULL
    Leeuwarden
    Ik had niet voor mijn NOD getest, ik had me eerder vergist met mijn NOD. Ik was toen ik teste toch al 2 dagen overtijd. Maar helaas heeft het niet zo mogen wezen. Maar we blijven gewoon door proberen!

7. Myrthe

Myrthe Niet meer actief

Welkom hier

Share This Page