Hallo allemaal, Mijn naam is Meriam, ik ben een jonge meid van 19 jaar wonende met haar man en vele huisdiertjes in Friesland. Een jaar terug (bijna) heb ik mij geregistreerd, omdat ik zwanger was en begon te bloeden. Zoals de verwachtingen waren had ik destijds een miskraam. Maar omdat er 'restjes' achter bleven heb ik na een pillenkuurtje een curretage gekregen in januari. Nu zijn we alweer 9 maanden verder, zonder succes van een zwangerschap. Maar we geven gelukkig niet op.
Spoeding zwanger was ik, helaas gisteravond weer een miskraam gehad, terwijl ik in de ochtend eindelijk n positieve test had
Wat naar van je miskraam? Had je voor je NOD getest? Volgens mij zijn 80% van de miskramen voor de NOD, en als je zou hebben gewacht tot na de NOD lijkt het vaak op een normale zwangerschap. Misschien helpt het voor de volgende keer met testen? In ieder geval sterkte meid!
Ik had niet voor mijn NOD getest, ik had me eerder vergist met mijn NOD. Ik was toen ik teste toch al 2 dagen overtijd. Maar helaas heeft het niet zo mogen wezen. Maar we blijven gewoon door proberen!