Hallo , In maart heb ik een ma gehad . Nu heb ik net weer een testje gedaan en ik zie een heel licht streepje. Durf nog nergens op te hopen , maar wat denken jullie ???
Ik weet niet wanneer in maart je de mk hebt gekregen begin/eind scheelt nogal qua afbreken van je hcg na je miskraam. Ik hoop voor je dat dit natuurlijk een nieuwe zwangerschap betreft, maar durf het niet te zeggen.
Ik zie zeker een streepje! Heb je na je ma alweer een Nega test gehad? Bij mijn mk heb ik nl. Nog tot dag 33 na het verliezen van ons vruchtje een posi test gehad... Ik hoop dat je weer opnieuw zwanger mag zijn!!!
All, thanx voor de reacties . Ik denk niet dat het nog hcg van de ma is. Heb nu (helaas) 4x een mk gehad en niet eerder meegemaakt dat er nog lang hcg in m'n lijf zat . Afgaande op het vruchtbaar slijm is m'n ei ergens tussen 2-5 april geweest . Volgende week gooi ik er weer een testje tegenaan .
Ha Liesben, idem. 14 weken alweer, super . Ben erg blij voor je dat het nu zo goed gaat. You go girl !
ik zie een tweede streepje!! hopelijk over paar dagen een knaltest en een plakbeeb!!! (hoe het zit met de hoeveelheid hcg en pos. testen weet ik niet, heb geloof ik ergens gelezen dat dit wel tot 6 weken in je lijf zit)
Bij mij was het hcg na 2 weken weer uit mijn lichaam dus ik hoop voor je dat het een nieuwe zwangerschap betekent!
ik hoop het voor je! ik zie wel iets heel erg licht maar durf er nog niks over te zeggen ik zou zo zeggen over twee dagen weer testen en kijken of de straap duidelijker word
spannend.. bij mij keldert het hcg ook altijd met duizilingwekkende snelheid.. Ik duim voor een plakzwangerschap
Ilona wat lees ik nu. Spannend meid ik hoop het zo voor je hou je in de gaten wanneer ik je kan feliciteren.
Wat spannend zeg, ik zie ook een streepje. Heb je na je ma nog een keer een test gedaan om te zien of je 'streeploos' was? Dan zou dit een nieuwe zwangerschap kunnen betekenen. Sowieso de komende dagen testen om te kijken of hij duidelijker wordt.
Ladies, thanx voor het meeturen, en voor de nieuwsgierigen onder ons.... Ik wilde morgen een tweede testje gaan doen maar dat is jammer genoeg niet meer nodig . Ik ben vandaag toch ongesteld geworden. Die banner staat je goed September, you go girl !