Zoals het onderwerp al vertelt.. Ik wil een camera kopen die goede foto's maakt voornamelijk van onze kinderen en dus ook goed binnenhuis met kunstlicht mooie foto's kan maken.. Welke hebben jullie of welke raden jullie aan?
Ik weet niet rond welke prijs je iets zoekt? Ik had voorheen de Nikon Coolpix P5100, heeeeerlijke camera. Ben overgestapt naar een ander omdat ik met de mijne 500000 foto's heb gemaakt in 5 jaar, en hij het dus niet echt lekker meer deed, die was echt op Heb nu een Nikon L120, ook heel fijn!
Hoi hoi, Ik ben zelf ook op zoek naar een nieuwe camera, en ik denk dat het voor mij bol.com | Fujifilm Finepix S2950, Fujifilm | Elektronica deze gaat worden Voor zover ik kan beoordelen een ontzettend goede beoordeling en ook nog redelijk betaalbaar. Succes met je zoektocht, laat je weten wat je keus geworden is?
wij hebben de canon powershot g12 gekocht ook echt een aanrader super foto's en niet moeilijk toestel!
Die van Fujifilm heeft helaas 4 batterijen, zou graag eentje willen met een accu. anders gaan de batterijen er heel snel door heen is mijn ervaring.. Geld: ik wil der zo tot 700 a 800 voor uit geven. En dan echt een camera die in alle lichtinvallen en situaties mooie foto's kan maken. Heeft iemand ervaring met de canon ixus? Is dit wat of totaal niet?
Tja. Wij hebben een Sony Alpha a330 (dslr) en die bevalt super! Juist omdat je veel mogelijkheden/instellingen (én lenzen) hebt, kun je ontzettend mooie foto's maken. Ben je al die "instellingen" beu, dan zet je hem gewoon op de auto-stand
Wij hebben de Nikon D3100 met een (volgens mij) 18-105mm lens Ben nog nooit zoooo blij geweest met een camera!