Mijn dochtertje heeft sinds 2 weken pas 2 uitstekende ondertandjes. En ze is nu 11 maanden.. Dus maak je niet druk Sommige kunnen al rond deze leeftijd al zelfstandig staan, mijn dochter doet het ook lekker rustig aan. Alles op zijn tijd.
Ediz heeft ook nog geen tanden.. Mira had ze al met 4 maanden! Had ze dus nu ook vroeg verwacht, maar niets is minder waar 😁
Hier 15 maanden en 6 tanden, 4 boven (kwamen tegelijk) en 2 onder. De ondertandjes kwamen als eerste en ook pas met 11 maanden. Er wordt een bult gekwijld op het moment, maar ik kan nog niks nieuws ontdekken.
Hier de oudste met 11 maanden haar 1e tandje. Nu is ze 22 maand en moet ze nog 8 tanden/kiezen dus haar gebit is nog lang niet compleet Jongste is 6 maand maar ook nog geen tand te zien of voelen.
Mijn dochter kreeg de twee ondertandjes pas met 11 maanden. Nu 13 maanden heeft ze ook haar twee boventanden. Nog geen nieuwe tanden/kiezen te zien Volgens mij is het erfelijk. Ik was 1 jaar toen ik mijn eerste tand kreeg.
Mijn dochter heeft op zich wel gemiddeld tandjes gekregen (al lijkt ze nu wat stil te staan), maar ze heeft ontzettend gekwijld de eerste 1,5 jaar, en ik weet zeker dat dat niet aan de tandjes lag. Ik heb nog gekeken of ik iets met logopedie moest gaan doen, maar ik wist zeker dat het niet aan haar mondspieren lag. Het was gewoon haar houding. Volgens mij was ze gewoon zo druk met alle andere indrukken en zaken te leren, dat ze gewoon vergat te slikken. Al met al is ze ineens daarmee gestopt. Maar ik kan je zeggen, er gingen hier minstens 3 slabben per dag er doorheen, omdat ze zoveel kwijlde.
mijn dochter is 1.5jaar nu en heeft sinds afgelope week pas haar 1e kiesje. en heeft pas 6 tandjes (4 boven, 2 onder). daarintegen liep ze al met 10maanden mee aan de hand. haar prioriteiten liggen heel ergens anders. geen idee meer hoe t bij mn oudste was eigenlijk dacht wel een heel stuk sneller dan zn kleine zusje, maar die liep weer pas met 17maanden
Hier ook pas tanden na het eerste jaar. Hij was 13/14 maand toen de eerste 2 doorkwamen en nu heeft hij er ook nog maar 5.
Oh ja lastig dan! Maar idd meer dan afwachten kan je niet doen. En hopen dat t niet al te veel ongemak geeft. Idd die wijsheid van hoe later t gebit hoe beter de tanden had ik ook al eens gehoord. Ik heb ook wel goede tanden, dus wie weet hihi.
Luc kreeg met 10 maanden zijn eerste tandje en paar weken daarna de 2e. En nu, heeft hij nog steeds alleen maar die 2 schattige ondertandjes. We hebben echt al 10 keer gedacht dat er nu echt meer tandjes aankwamen ivm vieze luiers en 's nachts huilen, maar nog steeds niks te zien