door ziekte niet kunnen klussen, ei gemist of niet?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Nogevengeduld, 29 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nogevengeduld

Nogevengeduld Bekend lid

24 feb 2011
    643
    41
    28
    Hallo dames,

Even een vraagje...

Door ziekte hebben we deze maand niet kunnen klussen. Ik ging er dus vanuit dat we volgende maand er weer voor gaan en heb dus geen ovulatietestjes gedaan. Totdat we zondagochtend spontaan wel geklust hebben. Ik ben toch maar gaan testen met de ovulatietestjes van sensitest en heb mijn ei nog niet gevonden. Wel had ik gisterenavond de klachten die ik vorige maand rond mijn eisprong had. Pijnlijke tepels en borsten, buikpijn aan de rechterkant en erg moe.

Maar aan de ovulatietestjes te zien moet ik mijn ei nog krijgen of heb ik hem al gehad. Wat denken jullie? (zie ook mijn banner, daarop is te zien dat ik mijn ei 2 dagen geleden zou moeten hebben gehad)

De eerste dag van mijn laatste ongi was 8 maart en mijn laatste cyclus was 32 dagen. Dus 8 april is mijn NOD.

2. lily26

lily26 Fanatiek lid

29 feb 2008
    1.009
    0
    0
    Moeilijk te zeggen omdat je net van de pil af bent..dan kunnen je cyclussen nog al varieren. Ovutesten hebben alleen zin als je ze achter elkaar gebruikt, nu kan het goed zijn dat je ei al geweest is. Ik hoop voor je van niet en dat je timing goed is geweest meid!

3. Nogevengeduld

Nogevengeduld Bekend lid

24 feb 2011
    643
    41
    28
    Ik ben in oktober 2010 gestopt met de pil en heb eerst 3 menstruaties afgewacht tot we echt zijn begonnen. Ik ga ervan uit dat de pil wel uit mijn lichaam is. Vorige maand had ik een positieve ovulatietest op 24/02 Dat was dag 20 van de cyclus dus daarom wist ik dat mijn ei vorige maand wat later kwam. Als dat deze maand weer zo is (weet ik natuurlijk pas als ik eventueel ongi wordt) dan zit ik goed. Hoop dat ik vlak na mijn ei-piek getest heb, dan zitten we wel goed

Deel Deze Pagina