Ik heb zojuist de doos bij de Babydump opgehaald. Ik had er weinig van verwacht, aangezien ik er nog niemand over had gehoord hier en ik al had gezien dat de doos niet echt groot was. Maar ik was blij verrast. Dit zat erin: - Een cadeaubon voor 5,00 om kleding uit te zoeken (geen minimumbedrag vereist). - Een slabbetje - Een T-shirt (wit) - Drie lepeltjes - Drie anti-lek bekers - Een knuffel (zeehond ongeveer 20cm) - Een doosje voor billendoekjes (voor onderweg, t is een dun doosje) Ow, en géén reclame, alleen een sticker voor op je auto met baby on board, waar de site van Babydump op staat. Dus een tip voor iedereen die nog naar de babydump moet. Even een bon aanvragen op de website!!
Ja leuk he, dit was de eerste doos die ik ophaalde vandaar dat de kruidvat doos flink tegen viel Ik vond de knuffel ook heel lief en de bekers lijken mij heel handig. Weet niet of ik er speciaal voor zou gaan rijden maar als je toch naar BabyDump wil gaan kijken zeker even invullen.
Ik heb hem ook. Inderdaad een leuke inhoud ! ... kun je helaas niet van al die dozen zeggen ... maar ja, het is al leuk dat sommige winkels een doos aanbieden Groetjes, Nikki F
ik moet m nog halen, maar dat is niet mis wat er in zit. is dat in elk filiaal hetzelfde? wij moeten namelijk naar zwinderen. vond die van de etos veel reclame bevatten. van de kruitvat heb ik helaas nog niets vernomen...
Kvond het doosje voor billendoekjes en het zeehondje wat minder maar de rest was leuk. Iemand die van prenatal al gehad??
Ja dat is echt de leukste daar zit echt veel in. -Een pak luiers. -bewaardoos voor je billendoekjes van pampers met een klein pakje doekjes erbij. -flesvoeding met bewaarbakje. -rompertje. -speentje. -een flesje. En nog meer dingen maar weet ff niet meer wat allemaal geloof nog een boekje en nog wat proefmonstertjes.
hey Daphne, ook wij waren heel erg verrast na het zien van de inhoudt van de doos van babydump.... erg gezellie al die cadeautjes
die van de prenatal waren bij mij ook zo goed gevuld En ik heb er al twee gehad, en de derde komt er deze maand aan. Tja als hun die fouten maken Mij hoor je niet klagen
@Sanne die oproep zat deze maand bij de Wij jonge ouders en die heb ik vorige week woensdag gekregen. @Jolanda dat is wel beter dat je er 3 op kan halen.