hai allemaal terwijl de test gisteren en eergisteren aangaf met lichte streep dat ik evt zwanger was werd ik vanmorgen wakker en had een beetje rugpijn en buikpijn en mijn temp was nog steeds 37'0 en vloeide een beetje kan het toch ongi zijn of is het oud bloed en nog steeds zwanger liefs kaley
dat kan helaas beiden kanten op meid ...vaak gaat het goed , maar een vroege MK komt helaas ook vrij vaak voor ...ik vrees dat je moet afwachten ..ik duim voor je ...knuf asjuh
Ik meen in een ander topic gelezen te hebben dat je vandaag naar de huisarts ging? Heel veel sterkte en ik hoop dat hij/zij je duidelijkheid kan geven. . ..
ik zag net (bij eerste symptomen)dat de test bij de HA negatief was, jammer voor je meid en hopelijk in de volgende ronde meer geluk
hallo ben ik weer net terug van HA niet zwanger gaf de test aan dus word gewoon ongi op naar de volgende ronde lekker weer klussen hahahah dank jullie wel voor je steun en advies liefs kaley
we gaan weer vol goede moed verder eerst formulier invullen voor het UMCG voor eileider onderzoek wat ik elke 3 mnd krijg sta onder controle in het ziekenhuis en word elke 3 mnd gecheckt dus volgende ronde nieuwe kansen hopelijk okt meer geluk liefs kaley