hier nogmeer beginnende hardlopers?

Discussie in 'De lounge' gestart door lillyenco, 15 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Brandweer

Brandweer Actief lid

12 jul 2011
    249
    0
    16
    Ik loop alleen, moet er niet aan denken dat ik op iemand anders zijn tempo moet gaan lopen.

Wat ik doe als ik geen zin heb: Loopkleren aan en gaan!! Het is zo heerlijk als je een les goed hebt gelopen :D

2. Sisa

Sisa VIP lid

13 jun 2008
    5.552
    1
    0
    @Kelly: ik loop ook alleen tot nu toe. Mijn buurvrouw loopt al een paar jaar (max 10km, dat vindt ze genoeg) en die vraagt nu wel om eens samen te gaan.
    Ik zal dat zeker weleens doen maar wil vooral alleen blijven gaan. Paar redenen voor: ik kan gaan wanneer en waar ik, als zij een keer niet zou kunnen, zou ik misschien zelf ook niet gaan omdat je gewend bent met iemand anders te gaan, het looptempo van beiden is anders en zoiets allemaal.
    Voor een keer is het zeker gezellig met iemand maar voorlopig blijf ik alleen rennen (zij heeft zich ook bij een loopgroep aangesloten).
    Ik ga volgende week voor het eerst buiten rennen, doe het nu nog op de loopband op de sportschool.

3. Nikki23

Nikki23 Fanatiek lid

26 mei 2007
    1.922
    1.906
    113
    Ik loop ook alleen. Het kan een keer voorkomen dat mijn zusje meeloopt, maar in principe lekker alleen...kun je op eigen tempo lopen. Ik heb nu de eerste 2 lessen van Evy er op zitten en was goed te doen. Wel erge spierpijn gehad na de eerste les! Maar is nu over. Morgen les 3 en heb er nu al zin in.

4. Beheer

Beheer Administrator
    Medewerker

11 feb 2005
    16.274
    2.976
    113
    Ik ben sinds een week of 3 ook weer begonnen. Het was even wennen (conditie was tot onder het nulpunt gedaald), maar inmiddels gaat het weer. Ook ik loop het liefst alleen. Samen is wel gezelliger, maar dan neem je toch sneller het tempo aan van die ander. En je praat veel meer.

Mijn rondje voor vandaag zit er weer op. Vanmorgenvroeg ben ik meteen gegaan. En het was heerlijk!

5. Adorable

Adorable Fanatiek lid

20 dec 2008
    2.601
    0
    0
    Huisvrouw
    Brussel, Belgie
    het lukt me niet om de lessen te downloaden, iemand een link die wel werkt??? xxx

6. mila2008

mila2008 Bekend lid

12 jun 2009
    628
    0
    0
    #26 mila2008, 30 sep 2011
    Laatst bewerkt: 30 sep 2011
    vinden jullie het niet vervelend in je 1tje rond te rennen in het donker s avonds?

7. krki

krki Lid

9 nov 2010
    52
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ sisa, let er wel op dat er echt wel een verschil is tussen buiten lopen en op een loopband. Dat.laatste gaat toch een stuk makkelijker. Maar buiten lopen is zo lekker! Succes

8. Sisa

Sisa VIP lid

13 jun 2008
    5.552
    1
    0
    Ja dat had ik al bedacht, de loopband verplaatst je gewicht terwijl je het buiten helemaal zelf moet doen natuurlijk. Maar we zullen zien he, de aanhouder wint :D

Deel Deze Pagina