Jemig overal zie ik diverse topics maar lijk er maar geen te vinden waar ik mijn ei in kwijt kan dus open ik even een ´algemener´ babynamen topic. Wij zijn opzoek naar een naam (hebben al wat suggesties hoor) Het geslacht is voor iedereen behalve ons twee onbekend dus zowel jongens als meidennamen zijn welkom! Het lijkt me wel leuk dat iedereen hier de namen neerzet die in haar opkomen zodat de namenzoekers hier een leuke naam uit kunnen halen! Dan zal ik maar beginnen met namen. Zijn namen die we al tegen zijn gekomen! Meisje: Lorena Laura Lana Alicia Anna Esmay of Esmee Linn of Lynn Jillian Nikki Sarah Hailey Hayden Eva Isabel(le) Isabella Jongen: Lorenzo Giovanni Sem Tim Jayden Jasper Fabian Julian Daniel Robin Rick Nick Christiaan Jillian Lucas Meer kan ik nu effe niet bedenken
Fenne Fenna Isa Ise Jenna Jayda Jade Liv Liz Megan Nova Yara Zara Ziva Nout Finn Lenn Vince Renzo Sydney Silver
Meisjes namen: Emma Eva Evi Anne Tess Meike Iris Isis Anna Delisha Fleur Emilie Emmelie Sophie Jayda Xamayra Zenzi Kiara Danisha Floor Malou Milou Jongens: Finn Kay Binck Jelte Thomas Lucas Jeroen Enno Pieter Splinter Storm Jelle