Hoi meiden, Graag zou ik willen weten wanneer je het vluchtkoffertje klaar moet hebben staan. Ik ben de laaste dagen niet vooruit te branden namelijk dus ik denk dat ik er van de week maar is aan moet gaan beginnen! Alvast dank voor jullie reactie! Liefs Marone
Ik ben er mee bezig. Ik heb ergens gelezen dat het verstandig is om hem met 36 weken klaar te hebben.
Volgens mij is het met 37 weken....maar wat zijn nou echt dingen die je niet moet vergeten....? Iemand tips.....
voor jezelf Toiletartikelen: bijvoorbeeld, tandenborstel, tandpasta, shampoo, douchegel, kam, bril, lenzen, lenzenvloeistof, deodorant, lippenbalsem, zoogcompressen voedingsbh schoon ondergoed schone en lekker zittende kleding Nachthemd Shirt om in te bevallen, dat nat mag worden. Dikke sokken Slippers/sloffen Ochtendjas. Druivensuikertabletten. Drinkflesje of bidon. Voor de baby 2 rompers 2 broekjes 2 truitjes sokjes mutsje jasje/omslagdoek maxicosi voor de papa deo schoon shirt overige horloge lees/puzzelvermaak kleingeld automaten Fototoestel. Extra batterijen. Extra lege memory stick voorje digitale camera. Fotorolletjes. Stickers ziekenhuis. ponskaart Verzekeringspapieren. Verloskundigen envelop met kaart erin en eventueel verdere medische gegevens. Telefoon of boekje waarin nummers van familie en vrienden staan. Ik moet hem eerdaags ook maar eens klaarmaken. De tas voor de kleine staat al wel klaar.
Ik zou de baby kleertjes in 2 maten doen! Had bij de eerste bevalling 1 maat bij en niemand had me gezegd dat t n lekkere grote zou zijn. Dus ik had maatje 52 bij daar paste mijn eerste kindje al niet meer in. Ik heb gister een nachthemd gekocht waar ik nu nog in kan met mn dikke buik (gewoon paar maten te groot dus ) En ga hem nu zo langzamerhand eens bij elkaar zoeken. Heb nog wel even...maar liever dat ik hem al heb staan als dat ik te vroeg ben met bevallen of zowiezo naar t zh moet voor iets en ik nog niks heb staan. Je weet ooit nooit!
De tas voor de kleine heb ik al klaar staan. Voor mijn eigen en mijn man gedeeltelijk. Heb wel al tandenborstels en tandpasta en shampoo, douchegel en deo erin gedaan. Maar verder eigenlijk nog niks.
Hier stond hij met 34 weken al zo'n beetje klaar. Juist als je thuis wil bevallen is een 'noodtas' rond die tijd wel handig, voor als de bevalling onverwachts vroeger begint en je dus toch naar het ziekenhuis moet. En ach, hij kan maar klaarstaan. Ik heb er tussendoor af en toe nog wel dingen bij gedaan of omgewisseld. Wat misschien ook handig is: wat lekkers voor jezelf maar ook voor de papa (sultana's ofzo) en wat ik ook weleens gelezen heb; een plantenspuit of van dat speciale spul wat je als verneveling op je gezicht kunt spuiten om jezelf op te frissen/te verkoelen. Voelt toch anders dan natte washandjes...
LAng leven mijn besluiteloosheid sinds mijn zwangerschap! Ik ben ook bezig met mijn tasje en ik heb daarvoor aquarius flesjes gekocht. Die heb ik ondertussen al 3 keer uit de tas in de koelkast en vice versa gezet..... LAuwe drankje / drankjes vergeten / lauwe drankjes GGRRRRRR
ja hij staat bij mij ook al een tijdje klaar, maar ik heb hem ook al weer s opnieuw in en uitgepakt hahaha
IK ga er volgende week aan beginnen.Want mijn eerste dochter is met 34 weken geboren.Dus je weet het maar nooit. groetjes maica
ik heb het pas bij 39 weken gedaan, toen ik voor het eerst een krampje kreeg. Ik kon er ook maar niet toe komen.
misschien n domme vraag , maar moet je eigenlijk ook luiers meenenen naar het ziekenhuis? ik ging er eigenlijk van uit dat ze die daar wel hebben
zoogcompressen en luiers neem ik niet mee. Net wat je zelf al schrijft. Dat heeft het ziekenhuis wel. Net als kraamverband en netbroekjes. Ik heb het lijstje klaar liggen, hihihihihi.
Mijne staat al 3 weken klaar... vriend lief vond dat een fijn idee... dus tja dan maar inpakken t och. Baby kleertjes in drie maten er in gedaan. Voor me zelf ook genoeg er in zitten.. Camera ligt er ook bij en maxi cosi staat ook klaar voor vertrek...
Vorige week alles ingepakt (en hopelijk niets vergeten). Als ik het aan mijn man moet overlaten lig ik straks in mijn nakie te bevallen en heeft de kleine geen kleertjes .