Binnenkort gaan we een dagje antwerpen doen, en ik roep even hulp in van de belgische dames hier op het forum.. Welke grote modeketens hebben zwangerschapskleding? Voor de duurdere speciaalzaken ben ik niet zo..maar ik was even benieuwd, hoop dat iemand me kan helpen! Alvast bedankt! (ps hoop dat mn topic hier goed staat..)
Hey, Ik ben zelf van Oost-Vlaanderen maar werk in Antwerpen. In de H&M en de C&A hebben ze possitiekleding die niet zo duur is. Dan heb je ook nog Prémaman maar dat is een babyspeciaalzaak dus dat is al wat duurder.
Als hollandse ga ik regelmatig shoppen in antwerpen en idd bij de H&M kan ik altijd wel wat vinden. Niet elke H&M heeft daar positiekleding, maar er zitten er op de meir geloof ik 4, bij 1 week ik zeker dat ze het hebben bij de overige niet. Ik denk dat ik ook maar weer eens een dagje antwerpen ga plannen
Ik ben van antwerpen en idd enkel h&m, c&a en dan Premaman. Ben vorige week naar de h&m geweest en wat een lelijke kleren zeg (sorry!) enkel een leuke jeans gekocht. De tshirts lijken wel gordijnen! Dan heeft premaman wel veel leukere spullen!