Tijdens een hele optimistische ronde ben ik weer zwanger geraakt! Een ronde waarin de gyn mijn cyclus in de gaten hield omdat er weinig anders te doen was... We zaten weer in ronde 6 na mijn 2e mk (in totaal 15 rondes) bloedonderzoeken waren allemaal goed. Dus een cyclus controle voor mijn geruststelling. Ik heb de gyn beloofd goed onze best te doen Wat zal hij verrast zijn a.s. donderdag. Dan heb ik een afspraak omdat dat de laatste dag van mijn cyclus zou zijn. Waarom ik denk dat het deze ronde wel goed moet gaan?? Iedereen doet raar... sommige mensen kijken me raar aan... vinden me er goed uit zien! Zien "iets" aan mij! En dat terwijl ik nauwelijks besef zwanger te zijn... ik nog bijna niet glunder, om een slag om de arm te houden... Maar tóch vinden sommigen me er "anders" uit zien. Mijn nichtje van 3 zei vorige week "je moet smeerkaas kopen voor de baby" ..... En daarom heb ik het gevoel.... deze keer is het ONZE tijd!! Ondanks ik nu weinig voel... onzeker ben en het nog amper besef. Bedankt voor het lezen allemaal Het lucht op om even je gedachten te delen...
wauw proficiat meid!!! Dat van dat smeerkaasverhaal, dat was jij!!! Was het alweer vergeten, ongelooflijk zeg!!!! Geniet ervan
Ja inderdaad... "het smeerkaas verhaal" hahaha! Gek is dat toch? Laten we hopen dat die kleine dame gelijk heeft! En dat die kleine kruimel in mn buik flink mag groeien zodat we in oktober een kleine spruit in onze armen mogen houden...
Ik hoop het echt voor je meid!!! Kinderen zijn ongelooflijk heh! Zo heeft er voor onze icsi een kindje bij aan de kassa gestaan, ze liep weg en kwam terug, en vroeg : heb jij kindjes? Dus antwoorde nee. maar die komen wel hoor antwoorde ze toen!!! Ik was geschokt! Heb haar helaas niet meer gezien. Maar ik wens jullie heel veel geluk en hopelijk snel over de 12 weken!
Heel byzonder ja! Kinderen staan er voor open... maar zoiets? Dat verwacht je niet. Maar je kunt wel voorstellen hoe spannend ik het vind. Morgenvroeg een nog een testje doen! Ik hoop ook voor jou dat de weken snel gaan, zodat jullie aan de volgende behandeling kunnen beginnen. En dat het raak zal zijn!
Dank je wel lieverd. We hopen het ook echt de miskraam is niet in de koude kleren gaan zitten. Maar dat weet jij maar al te goed helaas. Spannend hoor
Gefeliciteerd !!!! Zo vroeg mijn zoontje voor afgelopen sinterklaas een broertje of zusje en idd, een dag na sinterklaas testte ik licht positief
Vanmorgen toch nog een testje gedaan om te kijken of het streepje duidelijker is geworden. En ja hoor! Gelukkig! Ik begin het een beetje te beseffen nu Bekijk bijlage 50409
YESS!! Vanmorgen een posi cb digitaal! Die neem ik straks mee naar de gyn. Ik had toevallig toch een afspraak staan ivm het volgen van mijn cyclus afgelopen ronde