Ok; de topic wat voor werk wij deden vind ik erg leuk, maar laten we onze lieve partners eens niet vergeten Mijn man is autoschade hersteller, hij vond het dus ook helemaal niet erg, toen ik een deuk in onze auto reed hij stond lachend voor het raam, me op te wachten.
mijn man is docerent musicus, hij geeft slagwerk les aan de muziekschool, daar naast heeft hij een eigen geluids en licht bedrijf. (druk bestaan)
Mijn man is klusser (eigen bedrijf) en dat in de algemeenste zin van het woord. Hij doet van aanbouwen (serres) tot badkamers, maar badkamers zijn wel zijn specialiteit. Verder hebben we ook een zaak in tegels, dus hij is ook verkoper. Jammer alleen dat hij dus altijd druk voor anderen is, hier in huis moet nog zoveel af! Dus eigenlijk is het hier: HELP, mijn man is klusser! Marian
Mijn man is godsdienst leraar (islamitisch leraar dus eigenlijk) (din kültür öğretmen in het turks)
Leuk om dan ook de combi's te zien van dames die ook op het vorig forum hadden gereageerd! Mijn man is manager bij Ikea.....
Mijn vriend is tot eind van de maand officieel nog in dienst van een landbouwbedrijf maar door alle nieuwe wetten en steeds minder landbouw komt in nederland. begind hij officeel een maandag als vrachtwagenchaffeur .
elektromonteur erg handig! en verder repareert hij regelmatig in zijn vrije tijd brommers en scooters en weet hij alles van volkswagens
Mijn vriend is Unitleider op een afdeling in de kleinmetaal. Verder heeft hij 2 rechterhanden in alles wat je eigenlijk maar kunt bedenken, wat errug handig is!