Hier openen..

Discussion in 'De lounge' started by Nora86, Oct 10, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. snoes79

snoes79 Fanatiek lid

Jun 9, 2014
    1,312
    1,192
    113
    Wat ik het allerergste vind zijn die danerolle blikjes. Je weet wel, croissantjes die je moet rollen en afbakken.
    Je moet het papier weghalen en dan knakt het blikje vanzelf:(
    Yeah right:D nooit dus:$

2. nazli21

nazli21 VIP lid

Jul 28, 2006
    7,052
    9
    38
    fulltime mama
    Alles herkenbaar.. Vooral de melkpakjes met een ringetjee

3. penseel

penseel Niet meer actief

Whaha ja haha daarom neem ik maar afbak croissantjes haha. Ook die verpakking gaat trouwens goed open not haha.

Schaar altijd kwijt maar negen van de tien keer heb je toch je schaar of mes nodig om enig resultaat te behalen,

Die van de kaas en vleeswaren vaak is het drama die krijg ik nooit in die hoeken open.

Wel eens een sateetje genomen trek aan het lipje en dan gaat die wel open not haha.

Van de lidl heb ik die limonade bussen daar in zit z.n ringetje ik trek dop en al van af?? Moet niet mogen toch hwhaa.

O ja en mijn tanden zijn ook goed gereedschap.;);)

4. penseel

penseel Niet meer actief

O ja haha na jaren tampon loos geweest te zijn heb ik drie maanden geleden weer eens een doosje gekocht. Ik draai me rot maar krijg die krengen haast niet open hoe kan dat haha.

5. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

Oct 8, 2006
    34,227
    7,275
    113
    Female
    Brabant
    Ik heb hier eigenlijk nooit last van! Koop het meeste bij de Lidl.
    Heb wel jaren terug telkens ruzie gehad met de verpakking van de Linera paté, heb toen een mail gestuurd en toen hebben ze het aangepast.

6. NoukjeTygo

NoukjeTygo Fanatiek lid

Apr 3, 2012
    1,379
    0
    0
    ik had laatst een lipje van een conserveblik aan mijn vinger hangen. En het blik was nog dicht. dat Pokkeding brak gewoon af!

7. Skyscrapper

Skyscrapper Fanatiek lid

May 11, 2013
    2,604
    3
    38
    Ik had het woensdag met de danerole blikken.
    Moet je het papier van het blik afwikkelen tot hij openspringt.
    Als hij openspringt schiet je van schrik een meter de lucht in, maar bij dit blik zat het afwikkelpapier iets te vast aan het blik gelijmd, met geen mogelijkheid dat ding open kunnen krijgen.

8. Skyscrapper

Skyscrapper Fanatiek lid

May 11, 2013
    2,604
    3
    38
    haha dat bedoel ik dus!

9. dochters

dochters Fanatiek lid

Jul 11, 2013
    4,894
    15
    38
    Female
    Hier komt er daarom vaak een schaar of mesje aan te pas. De meeste lipjes werken niet. Als je sommige vleeswaar openmaakt aan het lipje, scheur je het plastic nog door de helft kapot. Zeer irritant.

10. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

11. mamabri

mamabri Niet meer actief

ik heb dat altijd met blikken soep, die ringetjes breken bij mij altijd af. En het plastic van theedoosjes.....Grrrr niet open te krijgen!

12. Nora86

Nora86 Fanatiek lid

Mar 17, 2006
    4,738
    0
    36
    Haha ja Koelman, hilarisch!
    Die blikjes leverpastei oid zijn idd irritant, als het lipje afbreekt moet je met een blikopener gaan lopen kloten en die van mij is niet zo heel geweldig dus dat is n heel drama hier :p

Wat een frustraties allemaal hier! Stomme verpakkingen! ;)

13. Riette89

Riette89 Fanatiek lid

Apr 28, 2014
    1,097
    682
    113
    Female
    Duitsland
    Dit inderdaad,. Daar wordt ik dus ook mega chagrijnig van, en met een mes willen ze ook haast niet open! :x

14. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

Jan 13, 2007
    16,251
    790
    113
    tilburg
    Ik was laatst me schaar kwijt en kocht een nieuwe bij de blokker. Kom ik thuis staat er zo'n mooie stippellijn op de verpakking met een schaartje dus" hier open knippen" . Lekker met een schaar in de verpakking :) dus werd een mes

En verder idd lipjes van de melk die breken. Nu over op verse kan melk want was er echt klaar mee.

Blikken met label op open te trekken. Weg lipje en blik nog dicht. Sla Keer met mes op zwakke plek en hij is open en dan moet ik hem nog open wrikken zonder me vingers te verliezen. Is al een kunst opzich.

15. pluisje19

pluisje19 Fanatiek lid

Sep 23, 2009
    1,754
    0
    0
    JAAA!! dat is hier ook een hele grote ergernis:x

16. Maartt

Maartt Fanatiek lid

Mar 30, 2011
    4,843
    725
    113
    Ja heel herkenbaar!

Behalve voor mijn man. Sjonge doe dan niet zo moeilijk en hoppaaa open heeft hij het. Zonder scheuren, breken pfffff patser.

17. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

Oct 8, 2006
    34,227
    7,275
    113
    Female
    Brabant
    Bij blikken met een lipje moet je eerst de tegenovergestelde kant opduwen en ook wat naar beneden duwen en dan open trekken. Gaat hier altijd goed. Maar gebruik maar weinig uit blik. Bij plastic verpakkingen van bv. thee zit vaak ergens een beginnetje en dan kan je het zo opentrekken.
    Danerolle of ander merk croissants gaan altijd gewoon open hier, schrik me wel elke keer een keer ongeluk ;)

18. nikton

nikton Bekend lid

Jan 10, 2008
    703
    0
    16

Die rotpakken gebruikten wij op het werk. Ik ben blij dat ze de dop eindelijk hebben aangepast!!

19. Miepske1980

Miepske1980 Fanatiek lid

Jul 29, 2013
    2,180
    2
    0
    Zorg
    Tilburg
    Kaas, vleeswaren... die lipjes op die verpakkingen zijn echt zinloos... heb altijd een mes of schaar nodig om het open te krijgen

20. pluisje19

pluisje19 Fanatiek lid

Sep 23, 2009
    1,754
    0
    0
    Ja, "hersluitbaar" staat erop haahahahahahaha dat wil ik degene die het gemaakt heeft, wel eens zien doen;)

Share This Page