De grootste ergenis vind ik van die papieren zakken waar dan een touw doorheen gevlochten zit. Dan moet je eerst dat ding helemaal uitknopen en dan trekken en gaat het los? Nou.. bij mij blokkeert het touw altijd en zegt dan knak. Kun je nog niks. Ook altijd een schaar voor nodig. En inderdaad; die hersluitbare verpakkingen. Dan pulk je 'm open en dan plakt ie nooit weer dicht. Of je frunnikt heel lang en dan scheur je.. en dan scheurt het plastic door... Hersluitbaar; yeah right.
zalfjes waarbij je eerst met het puntje aan de dop de folie door moet prikken en als je dat doet er dus al een dikke dot zalf uit komt zetten..... Idd de vleeswarenpakjes die ik altijd half kapot scheur.
Oh en die k u t flessen met frambozenranja van de aldi. Die zijn van heel zwak materiaal. En dan moet je dat stukje plastic onder de dop weg halen om hem los te kunnen doen. De helft van de tijd zit dat zo strak dat je behoorlijk kracht moet zetten. Met als resultaat dat ik dus alles kon gaan soppen, inclusief mn eigen gezicht dat helemaal onder de siroop zat omdat op het moment dat die wel los schoot, ik dus knetterhard in de fles kneep... *zucht*
Toen wij nog een C1000 hadden, zat er tussen de vleeswaren van die plastic velletjes om ze te scheiden. Heb ik zovaak gedoe mee gehad dat ik de leverkaas nooit in 1 keer van die velletjes afkreeg, altijd gescheurde stukjes leverkaas op mijn brood. :x
Van de melk breken de lipjes nooit.. maar wel van de limonade. Of je moet zo hard trekken, en dan spletcht de limonade er weer uit. En idd van die conservenblikjes waar het lipje van afbreekt, hoe irritant!!! Vleesverpakkingen die niet normaal open kunnen, altijd weer een mes gebruiken. Zo stom, maak gewoon een goed lipje. Of broodbelegpakjes die je niet normaal kunt openscheuren zonder het hele pak te mollen.. Plastic bakjes voor snoeptomaatjes e.d. die je niet meer kunt sluiten. Tss