Hier snap ik helemaal niks meer van, jullie hulp gevraagd!

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door bezigbijtje, 20 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland
    #1 bezigbijtje, 20 aug 2010
    Laatst bewerkt: 20 aug 2010
    Lieve meiden,,

Ik zit nu op CD15.
    Op dag 10&11 waren mijn ovulatie testen het donkerst, dag 12&13
    waren ze weer lichter. OOk heb ik op de dagen 10,12&13 heel rekbaar doorschijnend slijm gehad.. (nog geen ronde eerder gehad:$, maar hoorde dat dit nou dat vruchtbare slijm was hihi..)
    En op dag 11 ook kei erge eipijn gehad/gevoeld in me buik....

Ik ging er vanuit dat ik dag 12/13 mijn ei gehad zou hebben... maar nou daalt vandaag mijn temp ineens heel laag!?

Wat denken jullie is mijn ei al geweest of moet hij nog komen??
    Hoop echt dat jullie even willen spieken....

2decc6 Ovulation Charts

Ik snap dr ff niks meer van:( (en baal extra hard want op een of
    andere manier heb ik al vanaf ronde 4 een super goed gevoel bij deze ronde;):))

(Mijn ei is alle rondes tussen dag 12 en 15 geweest!)

Hieronder mijn ovulatie testen.... samen met 3 meiden van het forum vonden wij de test van de 16e positief! Maar ik heb er net ook 1 gedaan voor de zekerheid.... en die lijkt me toch ook positief???:(

2. mirtjuh

mirtjuh Niet meer actief

Ik denk dat je ei nog niet is geweest hoor. Ik zou nog maar even gaan klussen ;)

3. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    Ja hihi, heb me mannetje vanmorgen na die tempdaling meteen maar even lief aangekeken:p hahahah.... dus dat klussen is al gedaan:)

Maar ik weet echt bijna zeker dat ik die dag 12/13 me ei gehad heb... had dag 10 zo''n eipijn.... en dat hele vruchtbare slierten afscheiding *sorry* en ja die posi test... + lichte stijging...
    maar vind het indd wel vreemd dat me temp zo laag bleef...

Nu dus gezakt... en weer een posi test(wel ochtendurine)
    heeel vreemd.....

Heb nu ook echt zo'n branderig/prikkelend gevoel in het midden van me onderbuik.... en soms zelfs een ongi achtige steek in me rug:$
    (nou ik zit dag 15 nu... dus lijkt me erg vroeg hahaha)

Ook heb ik na mijn ei altijd melkachtig afscheiding, nu ook dus... voor me ei altijd kleurloos en waterig....

tjah we zullen moeten afwachten;)

4. Elines

Elines Fanatiek lid

23 mei 2010
    1.252
    1
    36
    Holland
    hmm, eigenlijk denk ik dat je eisprong nog niet is geweest. Ik vind je ovulatietesten ook niet positief. Ik kan het ook mis hebben hoor (misschien kijk ik verkeerd om ;) ) maar je test streep moet even donker of donkerder zijn dan de controlestreep. En wat ik op je foto zie is dat ze lichter zijn (toch?) dus dan is hij nog niet positief.

5. dolfijntje8

23 jul 2010
    27
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lastig. Ik vind je ovulatietesten ook niet superpositief, maar er zijn ook meiden die nooit een super positieve test hebben en wel een eisprong.
    Met ochtendurine moet je eigenlijk niet testen. LH gehalte in ochtendurine is heel laag geloof ik. Ben eigenlijk wel benieuwd of je vanmiddag een nog donkerdere lijn zou hebben (met redelijk geconcentreerde urine).

Zo te zien gebruik ik dezelfde testen als jij en zo ziet bij mij een positieve test eruit:

6. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    We hebben indd dezelfde testen,
    ik heb nu de testen van cb die digitale toch maar weer gekocht, ik vind deze toch echt gewoon fijn,,,, alleen zijn ze zo duur!

deze geeft ook aan dat ik mijn piek nog niet heb, ik denk morgen!

Maar ik heb indd nog nooit echt knallers gehad met deze testen...;)
    Ik heb vandaag een pijne buik gehad, die ik niet ken...

Maar ik ga er indd ook maar vanuit dat me ei nog niet geweest is!
    Als snap ik niet waarom ik eerder dan al wel eipijn en vr.slijm had enzo....:( Normaal ook altijd dag 12-15 en nu zit ik dus dag 15 en nog niet geweest... volgens ff dan.... tjah raar lichaam:p

7. dolfijntje8

23 jul 2010
    27
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hopelijk heb je morgen inderdaad een positieve test. Ja, duur zijn die digitale testen he. Ik vind dat echt niet te doen. En nu ik deze testen gewend ben, gaat het bij mij prima! Veel meiden testen met de goedkope testen en als deze dan (bijna) positief wordt, doen ze ter controle nog een digitale.

8. Aprill

Aprill Niet meer actief

#8 Aprill, 20 aug 2010
    Laatst bewerkt door een moderator: 20 aug 2010
    Hallo Bezigbijtje,
    Goed dat je die digitale gekocht hebt :)
    Die test van vanmiddag was toch donkerder dacht ik dan die hier op de foto :( of niet?
    Ik zou toch blijven tempen als ik jou was voor extra controlle ;) want je kunt ook een positieve test hebben, met een eitje dat door omstandigheden niet springt ;)

9. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    alweer een kei posi ovutest meiden?????
    (3e keer deze cyclus)ik snap dr niks meer van:(

Me buik doet zo raar zeer... dat ik gewoon voelde dat ik moest testen.... (helaas urine al weg gedaan dus geen cb digi test kunnene doen meer hahaha..)

Maar dit testje was gister lichter(en cb oook nega).... en nu ineens weer donkder...... terwijl me temp maar stijgt????

10. Aprill

Aprill Niet meer actief

Jammer dat je die digitale niet kunt doen :( omdat je de urine al hebt weggegooit! Ik zou even niets meer drinken voor 2 uurtjes en dan toch die digitale ovulatietest nog doen ;)
    Als ovulatietesten positief blijven zou je wel eens zwanger kunnen zijn (ovulatietesten meten ook HCG) :)

11. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland

zou toch veel te vroeg zijn lijkt me?
    ben nu misselijk een soepje aan het eten... maar kan ook door die spanneing komen van elke keer weer die rare testen deze ronde:x

12. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    CB digitale ook weer posi!

gister avond was die nega....

13. Aprill

Aprill Niet meer actief

Weet je wat ik denk ;) dat je vandaag op 5dpo zit.. en een innestelingsdip hebt gehad (wel heel vroeg, maar ook dat is mogelijk) en je nu weer positieve ovulatietesten hebt omdat je HCG aanmaakt :D:D:D

14. vogel

vogel Actief lid

23 okt 2009
    276
    0
    0
    Gelderland
    Daar zat ik ook aan te denken, maar dan denk ik ook weer dat het veel te vroeg is om HCG te meten;) Hoop het natuurlijk wel voor je :)

15. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland

ja ik weet het niet, en durf niks te denken....
    voel me wel raar, al 3 dagen hoofdpijn, buikpijn (prikkend gevoel, branderig) en dag 15 (met die dip KEI krampen halfuurtje)
    beetje weeig vandaag.... nergens zin in(hadden afsrpaak en hebben we afgezegd omdat ik dr echt geen trek in had.... dr komt niks uit me vandaag:x

als je naar me temp kaartje van vorige keer hebt is het voor me ei ong. zelfde wel kwa daling voor ei... alleen de stijging erna is normaal veel hoger.... zo'n dip als dag 15 heb ik nog nooit gehad voor me ei....;)

Maar ja,,,, weet t zelf niet meer.... maakt me onzeker....:(

16. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    (ff stukje kopie uit ander topic:) zit inmiddels in zoveel gezellige topics:D)
    Weer lekker terug van me werk:D
    Pff was een lage dag zeg!
    Heb echt nergens zin in.... kwa doen maar ook kwa eten...
    was niet vooruit te branden.... BLEH! dan duurt de dag echt lang...

Ovutest van vanmorgen (goedkope was posi)
    EN net om 17.30 die cb digitaal gedaan die was nega....;)

Tjah ik weet het ook niet meer...
    en me temp van vanmorgen is niet betrouwbaar want heb kei slecht geslapen...
    werd elke keer wakker als ik op me buik lag, en dat lig ik nou juist altijd whahaha..... en vanaf 5.00uur was ik klaar wakker(!)

Ben elke keer als ik moet eten of wat ruik licht misselijk....
    maarja ik durf niet echt wat rte dneken want ik weet wat mijn lichaam me voor de gek kan houden:(:x

De buikpijn is dr nog steeeds.... laag onderin--> branderig gevoel soms n steekje en paar keer vandaag in linker zij flinke steek!

Verl. gebeld die zegt dat het best een innesteling zou kunnen zijn, maar als dat zo is zou het ook nog fout kunnen gaan.... Dus nog 6 spannende dagen afwachten.....:);)

Hoe is het met de rest vandaag?

Deel Deze Pagina