Vandaag met de tweede urine eindelijk een streepje op de test van Kruidvat, binnen 5 minuten. Maar zijn ze wel te vertrouwen ? ik ben zo blij maar tegelijk ook zo gespannen het is al zo vaak fout gegaan helaas
Als ie er binnen 5 minuten stond keur ik hem goed Belangrijke eerste stap weer. Hoeveel dpo schat je te zijn? En hoe is hij opgedroogd?
Ik zie niet echt iets van een roze streep of uberhaupt een positieve tes nog... sorry Hoop dat je een duidelijke krijgt nog
Ik zou altijd met een 2e test bevestigen. Dan weet je vrijwel zeker of de test klopt of niet. Ik heb nu twee maal een valse Kruidvat test gehad. Zie foto’s. Foto 1: eerst een hele duidelijke positieve test, tweede test dezelfde urine negatief. foto 2: minder duidelijk maar had hier echt een licht roze streepje en op tweede test niet.
Ongeveer 9 A 10 dpo schat ik zo. Doe altijd ovulatie testen en deze maand heb ik dat dus precies niet gedaan in ieder geval cd 23 van de 27
Zul je altijd zien haha, spannend!!! nog getest of wacht je tot morgen? Hopelijk gelijk duidelijk streepje, zo spannend
Ik heb de dag erna nog een test gedaan en ben nu eigenlijk een beetje aan het afwachten. Vandaag is mijn nod Dit was de test van donderdag ik weet dat deze testen niet zo goed te boek staan. Streepje stond er binnen 3 minuten