Sinds afgelopen weekend weet ik dat ik zwanger ben . Nu heb ik sinds zaterdag pijn aan mijn schaambot, soort drukkende pijn (lijkt soms op spierpijn). Dit hoort er volgens mij bij, maar kan dit ook al zo vroeg in de zwangerschap? Ik heb soms ook echt wat krampjes daar. Kan iemand mij vertellen of dit hoort en of ik me zorgen moet maken of niet? Word er namelijk toch een beetje onzeker van.
Hoi hoi Ik was driftig op zoek naar iemand met dezelfde klachten Ik heb exact hetzelfde. Heb je het nu nog? Of overgegaan? Heb jij enig idee wat het kan zijn? Grtz Marieke
Als het een soort menstruatie achtige pijn is, dan kan dat heel goed. Heb dit de eerste weken van mijn zwangerschap ook gehad. Als het voelt alsof er iemand in je kruis getrapt heeft dan zou het je bekken kunnen zijn en dan zou ik er even naar laten kijken.
ik moet inderdaad ook meteen aan het bekken denken. ik heb het ook van BI, fysio heeft uitgelegd hoe dit uitwerkt op je gestel en dit trekt idd ook door in de omgeving van je schaambot
Inmiddels ben ik weer een paar weken verder en heb er gelukkig geen last meer van! En vanochtend een goeie echo gehad dus met die kleine gaat het goed !
Dat kan kloppen boor; je baarmoeder is een holle spier die nu volop in de groei is en darmen en blaas een beetje opzij duwt, dat voel je. Ik heb weken met een spierpijn/menstruatie-achtig/beurs gevoel onderin rondgelopen.
Bekken... Bij mij begon het met 12 weken, pijnlijk beurs gevoel op schaambot. Nu bekkeninstabiliteit, met heel veel pijn. Hou het in de gaten, anders op tijd fysio of iets doen. Met kleine gaat alles goed, en dat is het belangrijkst.