Vind het ook niet raar hoor, zou superblij zijn met de zandbak, die dingen kosten al gauw 50,- En een kind van 1...die heeft dat toch allemaal nog niet door, dat ie nog wat langer moet wachten op zand. 2e paasdag zijn de meeste tuincentra's wel open denk ik
Weet je.. Als ik zelf zo'n cadeau had gekregen had ik er niet eens over nagedacht dat ik t raar vond dat er geen zand bij zat... Dan haal je zo'n zak voor 3 euro lekker belangrijk..:S Die mensen verwennen dat kindje hartstikke met een zandbak! Mensen zijn wel een beetje snel ontevreden hoor..
Wat is daar nou weer raar aan!? Mn zoontje heeft voor zn eerste verjaardag ook een zandbak gekregen van zn opa en oma, en het is geen moment bij me opgekomen dat het raar was dat er geen zand bij zat. Pfff, ondankbaar hoor [-X
ik vind het niet raar, wij hebben van mijn pa en zijn vriendin ook een zandbak gekregen voor fay der verjaardag verleden jaar en er zat ook geen zand bij! ik ga me daar ook echt niet drukom maken een zak van 25 kilo is iets van 1,80 ofzo
goh,ik zou er niet eens bij nadenken dat ik geen zand heb gekregen!wees gewoon blij met de zandbak zou ik zeggen...... zou het erger vinden als ik alleen zand zou krijgen zonder zandbak
wat kunnen mensen toch zeuren. Is toch niks raars aan. Worteldoek is toch niet nodig, en zand, opa en oma laten sjouwen met loodzware zakken zand. Nee, denk dat heeeeeeel veeel kinderen zandbakken zonder zand krijgen hoor.
Ik heb nog nooit iets raar gevonden over iets wat ik krijg (of mijn dochter bla bla bla) Vind het erg ondankbaar staan...
ik vind het ook niet raar, ik zou al blij zijn dat ik de zandbak kreeg. zand enzo koop ik dan zelf wel.
Ik vind het ook niet raar. Als ik iemand een zandbak cadeau zou geven, zou ik er ook (onbewust) niet aan denken om er zand bij te geven... Het is net zoiets als een plastic zwembadje cadeau doen. Daar geef je toch het water ook niet bij zodat de kleine er gelijk in kan spelen?