hier wordt ik vrolijk van

Discussie in 'De lounge' gestart door conny75, 10 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. conny75

conny75 Fanatiek lid

18 jan 2007
    1.881
    0
    0
    tilburg
    Vandaag lekker in de tuin gewerkt waar de bloemetjes weer in zicht komen, tijdens het wandelen zie je mensen fluiten en lachen. Kortom het is weer lente, heerlijk :D .

2. cindybaby71

cindybaby71 Niet meer actief

ja heeeeerlijk,en waar ik nou ook nog vrolijk van word,is dat het ook nog eens lekker lang paasweekend is :D

3. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Het is heerlijk weer.......buiten....Ik kan er alleen maar naar kijken helaas :( . Zit binnen op kantoor op mijn werk.

Maar......

Ik heb een hele lieve baas en ik mag om 15.00 uur het kantoor sluiten. Kan ik nog mooi even van het weer genieten :whistle: :thumup: . Nog een uurtje werken!

4. Dushi

Dushi Niet meer actief

Ik word ook vrolijk van dit weer. Gratis vitamine D, lekker kleurtje, alleen komt het vaak ineens en dan moeten we ook weer zoveel. hahahahaa... zomerkleding opzoeken, winterschoenen weg, benen scheren, voeten in bad, nagels lakken.....

5. Chillin

Chillin VIP lid

22 mrt 2007
    68.669
    902
    113
    Zorgprofessional.
    Belgische grens.
    Idd nog lekker genieten van onze laatste dagen in NL! :D

6. dib

dib Fanatiek lid

11 sep 2007
    2.153
    1
    0
    Nederland
    Je hebt gelijk, duik á la minute de tuin weer in :D

7. missyb

missyb Niet meer actief

Ja echt heerlijk en alles groeit ineens zo snel alles groen staat veel leuker allemaal!

8. Moesje1

Moesje1 Niet meer actief

je word er inderdaad weer lekker vrolijk van! is weer eens wat anders dan alleen maar regen en kou :D (hopen dat het gauw weer terugkomt dit weer!)

scheer je je benen niet dan als het dit weer niet is ? ;) :) :) grapje hoor! :D

9. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    nou ik niet.. tenminste minder vaak dan in de zomer..
    lekker warm toch ;)

10. Moesje1

Moesje1 Niet meer actief

hahaha.. lekker wollen dekentje ;) broekspijpen die bol staan haha :D

11. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    Ja echt weer om vrolijk van te worden!
    Vandaag lekker naar n park geweest met kinderboerderij. Wendy beestjes laten kijken (konijntjes zijn leuk...kippen zijn blijkbaar grappig...ze moest er van lachen :p).
    Zelfs de heren hier vonden de kinderboerderij toch nog wel leuk.
    Veel lammetjes gezien en zelfs stoere jongens van 10 en 12 willen dan aaien :)
    Eerste ijsje van het jaar gesnoept.
    Morgen lekker vroeg op en naar Blijdorp! Nog meer baby diertjes kijken (baby komodo varanen! WAUWWWIE!) Lekker wandelen met mn gezinnetje word ik sowieso wel blij van. Maar dubbel zo zeer met zulk mooi weer! (word er zelfs poetisch van zie je? :))

12. Kirby

Kirby Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.175
    0
    0
    Roeselare
    Heerlijk he dat mooie weer, ik kan er ook echt van genieten! Lekker buiten spelen met m'n dochtertje, werken in de tuin, naar de kinderboerderij is nog eens zo leuk met zo'n weer! Mag van mij altijd zo zijn :D

13. Dior

Dior Fanatiek lid

13 nov 2008
    1.605
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Limburg
    Dat gevoel is id heerlijk, hopelijk komt het zonnetje vandaag ook nog even uit

Deel Deze Pagina