Vandaag lekker in de tuin gewerkt waar de bloemetjes weer in zicht komen, tijdens het wandelen zie je mensen fluiten en lachen. Kortom het is weer lente, heerlijk .
ja heeeeerlijk,en waar ik nou ook nog vrolijk van word,is dat het ook nog eens lekker lang paasweekend is
Het is heerlijk weer.......buiten....Ik kan er alleen maar naar kijken helaas . Zit binnen op kantoor op mijn werk. Maar...... Ik heb een hele lieve baas en ik mag om 15.00 uur het kantoor sluiten. Kan ik nog mooi even van het weer genieten . Nog een uurtje werken!
Ik word ook vrolijk van dit weer. Gratis vitamine D, lekker kleurtje, alleen komt het vaak ineens en dan moeten we ook weer zoveel. hahahahaa... zomerkleding opzoeken, winterschoenen weg, benen scheren, voeten in bad, nagels lakken.....
je word er inderdaad weer lekker vrolijk van! is weer eens wat anders dan alleen maar regen en kou (hopen dat het gauw weer terugkomt dit weer!) scheer je je benen niet dan als het dit weer niet is ? grapje hoor!
Ja echt weer om vrolijk van te worden! Vandaag lekker naar n park geweest met kinderboerderij. Wendy beestjes laten kijken (konijntjes zijn leuk...kippen zijn blijkbaar grappig...ze moest er van lachen ). Zelfs de heren hier vonden de kinderboerderij toch nog wel leuk. Veel lammetjes gezien en zelfs stoere jongens van 10 en 12 willen dan aaien Eerste ijsje van het jaar gesnoept. Morgen lekker vroeg op en naar Blijdorp! Nog meer baby diertjes kijken (baby komodo varanen! WAUWWWIE!) Lekker wandelen met mn gezinnetje word ik sowieso wel blij van. Maar dubbel zo zeer met zulk mooi weer! (word er zelfs poetisch van zie je? )
Heerlijk he dat mooie weer, ik kan er ook echt van genieten! Lekker buiten spelen met m'n dochtertje, werken in de tuin, naar de kinderboerderij is nog eens zo leuk met zo'n weer! Mag van mij altijd zo zijn