Heb hier een echo van een vriendin is toch erg nieuwsgierig geworden wat het nu word op de echo is ze 25wkn Bekijk bijlage 242325
Ik zie het ook niet, sorry. Maar wel leuk, jij en je vriendin zijn dus ongeveer even lang zwanger? Of is het stiekem toch jouw echo
Yep klopt zit kleine 2 weken tussen!!!! Nee niet mijn echo weet nl al wat ik krijg dus En mijn banner loopt iets achter hij moet 5 dgn naar voren nog
tussen de beentjes kijken of je een big mac ziet of een groot balletje hahahaha.. Maar ik zie het ook niet is te veraf
@RoGiJuLi waaraan denk je het te zien? @melanie1986 Dank je voor je reactie....je klinkt zeker Wie heeft er anders een vb echo ook van 25 weken wat hier op lijkt?
Hier in het gele rondje vind ik het te rommelig om een meisje te zijn. Het lijkt ook op een langwerpig balzakje met daarboven een piemeltje. Bekijk bijlage 242686
is ook lastig, meerderheid zegt jongen dus.... iemand voorbeeld echo van het zelfde? waarbij het ongeveer hetzelfde uitzag en toch klopte
Even vraag over de echo... Ze zeggen toch altijd een potty shot is beste echo om te kijken voor geslacht... Is dit ook een goede potty shot ervoor Lijkt zoals de meeste zeggen een jongen...kan ook natuurlijk navelstreng zijn of niet? En als het meisje is zou je toch 3 streepjes moeten zien? Bekijk bijlage 244266