Hoi allemaal, Al een aantal dagen lees ik vol belangstelling mee hier op het forum...Ik ben zelf namelijk nu ruim twee weken overtijd en ben dus toch maar eens op zwangerschapspagina aan het neuzen gegaan. Eind vorig jaar ben ik gestopt met de pil, eigenlijk uit twee overwegingen: ik had genoeg van die troep in mijn lichaam en het leek me 'handig' dat als ik zwanger wilde worden, mijn lichaam eerst rustig zonder pil kan wennen. Nu ben ik dus al even overtijd en heb vanmorgen maar eens een testje gedaan. Volgens de test ben ik inderdaad zwanger!! Maar kan het zelf bijna nog niet geloven, dus doe er straks nog maar eentje, voor de zekerheid Echt gepland was het nog niet, maar we hebben wel altijd gezegd dat als ik zwanger zou raken, dit dan ook zo moest zijn, zeg maar. En we vinden het nu ook wel erg leuk hoor, maar ook hartstikke spannend. Ik vind het echt ook nog steeds frappant, want volgens mij hebben wij 'het' niet eens in de vruchtbare periode gedaan.... Maargoed, heel verhaal ondertussen... Nog even iets over mezelf: ik ben 27, woon al een jaar of 6 samen met mijn vriend en onze twee honden, twee katten, konijn en cavia. Volle boel he? Maar hoe meer zielen hoe meer vreugd!! Het lijkt me gezellig om hier mee te kletsen! Groetjes, MiniUs
Welkom hier en van harte gefeliciteerd! Enneh, ik ben inmiddels ruim 15 weken en ik geloof het soms ook nog steeds niet hoor!
Jeeeejte MiniUs, dat jij zo lang kunt wachten met testen! Ik denk dat de meesten al na 1 minuut overtijd boven de w.c. hangen met een test. Maar welkom hier, je zal veel herkenning vinden in de verhalen van de vrouwen en veel informatie kunnen vinden, maar dat had je waarschijnlijk al gezien. Wat leuk dat het allemaal zo snel en makkelijk gegaan is. Geniet ervan. Hopelijk krijg je niet te veel kwaaltjes, maar meestal zijn die alleen voor de begin periode. X Debbs
Gefeliciteerd met je zwangerschap. En natuurlijk welkom op dit geweldige forum!! Het werkt wel verslavend hoor vind ik!! Maar dat vinden wij helemaal nier erg hoor Liefs Happy
Dank jullie wel!! Kan het echt nog steeds niet geloven hoor....Maar ik heb 3 tests gedaan (ach ja...zekerheid voor alles haha), dus mag het nu wel echt geloven lijkt me!!
Hai hai, ik had me dus al voorgesteld op mijn kiekeboe forum, moet alles nog eens goed bekijken, maar in ieder geval, hallo, leuke pagina (zwangerschapspagins.nl )dit hoor, van alles wat, groetjes adhd t.c.
Hoi Minius, Allereerst gefeliciteerd met je zwangerschap. =D> Want streepje = toch streepje. Wat spannend allemaal zeg. Ik wens je gelijk maar een fijne zwangerschap toe. En natuurlijk welkom op dit leuke verslaafde forum! Liefs Happy