Hoi iedereen, Op ebay kocht ik een "pakket" zwangerschapstesten.. op de bijsluiter stond "Normally we would say that these tests would be certain to show a positive result 8 days after conception. On the 9th day the line would be much darker and so on. Having said that we have had women say they showed positive after only 3 days after conception!!" (test: eBay.be: PRIVATE-5 VERY EARLY PREGNANCY NHS MIDSTREAM TEST/TESTS (object 310181648365 eindtijd 23-nov-09 22:00:00 CET)) Na het lezen van die info kon ik me dus niet bedwingen en deed ik zo'n test.. Bij mij was het alleszins 3d na de vermoedelijke eisprong negatief, maar ik denk dat ik daardoor nog niet moet wanhopen, toch? Ik voel me wel vrij dom dat ik zo vroeg al getest heb.. maar dit ter zijde Heeft iemand ervaringen met deze testen of met zo vroeg testen? Als ik de andere testen online bekijk is dit zeker niet de gewoonte om zo snel te kunnen testen. Groetjes van een ongeduldige Lola
Volgens mij "zweeft" op dat moment het eitje nog rond en is het nog geeneens ingenesteld. Lijkt me héél sterk als je dan al positief kunt testen...
conception is toch bevruchting? Pff heeft ie wel snel gezweefd hahaha Ah wat wacht toch gewoon tot je nod, dat getwijfel als je een neg test hebt of mischien wel een klein streepje...als je nu gewoon afwacht weet je het zeker!! Bedoel ik in het algemeen trouwens je niet aangevallen voelen!! Ik snap het wel dat je het graag wilt weten, we zijn allemaal nieuwschierig en ongeduldig op het laatst natuurlijk. Maar gewoon wachten dat je nod lijkt me zovèèl gemakkelijker, niet?
@ bereke: waarschijnlijk een marketingstunt van de fabrikant, goed bekeken, ik ben er alleszins ingetrapt @ cindy24: ja.. ik weet het wel.. maar zo 'gewoon' vind ik dat wachten niet! maar ik doe men best vanaf nu! volgende donderdag is het AL zover het is ook, ik weet niet van wanneer ik moet tellen.. 2 nov had ik een beetje bloedverlies, 3 en 4 nov ieniemienie weinig en do 5 nov rode vloed - ik tel dus nu vanaf 5/11 en dan 30d verder, voor hetzelfde geld moet ik vanaf 2/11 tellen op 27/28d... en zo maak ik mezelf gekkkkk!
Lola, ja dat denk ik ook! En tel maar vanaf 5/11 30 dagen verder. Dan zit je zeker goed! Ik duim voor een vette positieve test!