Lage rugpijn

Discussion in 'Eerste symptomen' started by Zwemmertje, Sep 10, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Zwemmertje

May 3, 2007
    39
    0
    0
    Hoi meiden,

Hebben jullie ook al zo vroeg in de zwangerschap last van lage rugpijn. Het doet niet erg veel pijn en is ook niet continu.
    Ik heb al drie miskramen gehad dus ik vind het wel een beetje eng. 18 september heb ik de eerste echo, dan ben ik ruim 8 weken zwanger.

Groetjes van Zwemmertje

2. ikkuh

ikkuh Actief lid

Sep 3, 2007
    278
    0
    0
    hooi jaa ik heb het ook
    maar niet z erg
    int begin wel erg afgelopen 2weken vooral als ik in bedje lag
    maar das pp verschillend

3. Zwemmertje

May 3, 2007
    39
    0
    0
    Hoi ikkuh,

Fijn om te weten dat dit dus vaker voorkomt. Heb je ook wel eens kleine pijnscheutjes in je onderbuik, is dat misschien het uitzetten van de baarmoeder?

Ik hoor het wel.

Groetjes van Zwemmertje

4. mano82

mano82 Fanatiek lid

May 15, 2007
    1,554
    0
    0
    grafisch ontwerpster
    Ik ben nog maar pril zwanger maar heb ook lage rugpijn, reeds vanaf de vermoedelijke innestelling... Die krampjes in de buik heb ik ook, volgens mij is dat heel normaal.
    Ik wens je heel veel succes meid met je eerste echo! Ik hoop dat je deze keer wel op die roze wolk mag blijven zitten.

5. Wen26

Wen26 VIP lid

Jun 16, 2007
    12,487
    0
    36
    heel herkenbaar... ik had de lage rugpijn ook tot ongeveer 12 weken, nu heb ik daar een stuk minder last van.

De buikkrampjes had ik ook, elke keer op de wc was ik bang dat ik ongesteld was geworden... nu veranderd dit in andere krampjes die ook wat hoger te voelen zijn, dan noemen ze dan bandenpijn; het uitrekken vd baarmoeder.

6. jamy

jamy Actief lid

Aug 7, 2007
    125
    0
    0
    enschede
    ik heb er ook last van. lage rugpijn en licht buikpijn.
    Ik vind het wel beetje eng omdat ik dit niet heb gehad tijdens mijn eerste zwangerschap..
    Moet ik mij nu ongerust maken of niet...? wie helpt mij aan een duidelijk aantwoord :(

7. eveline47

eveline47 Lid

Mar 28, 2007
    30
    0
    0
    na mijn miskraam heb ik ook last gekregen van lage rugpijn.
    sindsdien heb ik als ik ongesteld moet worden ook last van lage rug pijn.
    volgens mij heeft het gewoon met hormonen te maken en zou ik er niet al te druk om maken.
    maar ik kan het ook mis hebben

Share This Page