Hier word ik dus boos om!! en ben echt nooit boos!!

Discussie in 'De lounge' gestart door Cynnie1984, 7 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. glimworm

glimworm Niet meer actief

dit dus! hoewel ik het wel zou waarderen als ik ook ingelicht werd bij kleine ongelukjes, maar ik zou er geen drama van maken als manlief niet gelijk tegen mij verteld dat zoonlief een bult op zijn hoofd heeft of een sneetje in zijn vinger. Ik ga er vanuit dat hij kan zien hoe ernstig het is en daar naar handelt.

2. Cynnie1984

Cynnie1984 VIP lid

25 feb 2009
    6.014
    141
    63
    R'dam
    Maar wel de rest het vertellen en mij niet dat vind ik nog het vervelendst!

3. Manuk

Manuk Fanatiek lid

19 okt 2010
    2.751
    62
    48
    Vrouw
    Groningen
    Mijn man zou het van mij te horen krijgen en mijn schoonmoeder ook.
    Als Julia iets gebeurd dat ze naar de dokter moet wil ik daar van op de hoogte zijn en kijken of er mogelijkheden zijn dat ik mee kan.

En dan nog het schandaligste dat iedereen het dus albweet, behalve jij.. Ik maak me hier er gewoon kwaad om;)

Wel super goed nieuws van je moeder!!

4. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

@cynnie: ik zou dan zelf bozer zijn op mijn schoonouders waar hij op dat moment is...
    en natuurlijk ook op manlief mopperen.. maar hij is niet degene die op dat moment zat op te passen zegmaar

tenzij schoonouders dan hadden gezegd "we zitten nu bij de huissarts.. valt allemaal wel mee, bel jij even cyn?" vind ik eigenlijk dat zij jou gewoon even hadden mogen bellen.

maarja ik heb makkelijk praten.. een kind dat "nooit" (even afkloppen!) harder gevallen is dan een blauwe plek en een schoonmoeder die eerder mij zou bellen dan manlief :)

5. Cynnie1984

Cynnie1984 VIP lid

25 feb 2009
    6.014
    141
    63
    R'dam
    Je hebt ook gelijk ik ben ook boos op mijn schoonouders ik heb ook gezegd wil je voortaan mij bellen ik heb namelijk ook zijn verz.pasje...

ik denk dat ze ervanuit was gegaan de me vriend mij zou bellen :S niet dus!!

6. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

@cynnie: mijn man zou zeggen.. "assumptions are the mother of all fuckups"

maar ik denk.. dat in ons geval mijn man mij ook niet zou bellen
    hooguit als hij zelf wil mopperen dat zn moeder niet goed heeft opgelet...

ze zullen het vast niet rot bedoeld hebben in ieder geval.. maar ik zou ook erg boos zijn denk ik :)
    (en ik zou het zeker niet tof vinden om dat pas te horen als ik hem op zou komen halen... al was het maar een smsje met "gevallen, geplakt, niks aan de hand" dan weet je in ieder geval dat er wat is gebeurd en dat je je geen zorgen hoeft te maken)

hoe is het afgelopen met de wond trouwens?

7. Cynnie1984

Cynnie1984 VIP lid

25 feb 2009
    6.014
    141
    63
    R'dam
    Weet ik nog niet....er zit nu nog een pleister op hij mag er morgen af...en dan moet er weer een nieuwe op ;) hoop niet dat het al te groot is :(

8. Bailey07

Bailey07 Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.188
    1.749
    113
    Dat hoeft die van mij ook niet te flikken nee...
    Moest wel even heel erg hard lachen dat je zijn potje spelen afketste haha!

9. Cynnie1984

Cynnie1984 VIP lid

25 feb 2009
    6.014
    141
    63
    R'dam
    :p die is echt betoeterd hoor ben niet gek ;) en daar pak je mannen toch het best mee :)

10. Gazy

Gazy Niet meer actief

ik zou ook woest zijn!

11. KiRaSeSe

KiRaSeSe Fanatiek lid

10 sep 2012
    3.187
    0
    0
    Noord Holland
    Nou terrecht, zou ook flink boos zijn!!

12. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Ik zouxme daar dus helemaal niet druk om maken. Mijn man weet zich heel goed te redden met de kinderen dus als hij met 1 van de twee naar de ha moet hoeft hij me daar niet gelijk voor te bellen.
    En boos worden op je schoonmoeder? Waarom?
    Ze heeft toch juist gehandeld? Ik ga er vanuit dat je vriend prima weet wat hij moet doen in zulke situaties.

Het ass natuurlijk wel netjes van m geweest als hij je even een berichtje had gedaan, maar ik snap niet zo goed waar je je druk om maakt.

13. dobbel

dobbel Fanatiek lid

12 feb 2009
    3.868
    39
    48
    ergens in het heelal
    @luuz, helemaal met je eens hoor, tuurlijk ach een bericht oke, maar dat is niet gebeurd, omdaar trammalant over te maken, hmm nee hoor.

ik sta ook paf van de reacties, tjong wat een vertrouwen toch weer in de pappas.
    ik snap de drama echt niet, en dan afstraffen door geen sex, zou ik mijn man niet per defnitie mee pakken,

14. olleke

olleke Fanatiek lid

8 mrt 2012
    4.855
    4.106
    113
    Helemaal eens met mijn voorganger....

15. lioness74

lioness74 Niet meer actief

Ik zou ook wel graag gewild hebben dat manlief ff zou bellen om te zeggen wat er gebeurd is en dat ze naar de dokter gaan.

Maar als ie dat door de consternatie vergeet, zou ik er echt geen drama van maken.
    Zou het al heel wat vinden als hij meteen zo goed handeld hihi.

16. moontje2008

moontje2008 VIP lid

7 aug 2008
    9.366
    87
    48
    Vrouw
    Docente Engels
    Achterhoek
    Moah, ff een berichtje was wel fijn geweest ja!

17. Cynnie1984

Cynnie1984 VIP lid

25 feb 2009
    6.014
    141
    63
    R'dam
    Ik ben gewoon boos geworden.... heeft niets met vertrouwen te maken.... hij appt om alles maar niet als ons kind naar de dokter moet.....das toch gek.... dus pikstraf heeft hij gewoon verdiend...

ennuh dit is niet de eerste keer dat Timo een ongelukje heeft gehad nu een keer echt maar er had veel andere dingen hadden ook goed verkeerd afgelopen kunnen zijn.......

Deel Deze Pagina