Echt ik weet niet wat ik hiermee aanmoet hoor. Onze tuin wordt volledig verbouwd dus alles moet eruit,schuttingen,tegels, gras etc etc. Nu heb ik heel veel op marktplaats gezet en alles is gratis opgehaald. Nu heb ik nog een advertentie staan voor de aarde (grond en gras) gratis op te halen nu krijg ik gisteren de volgende mail van een man: of ik de grond nog heb ik: ja krijg ik weer de volgende mail van die man: ik hoop dat je een ruimdenkend persoon bent ik zoek iemand waar ik grond van kan kopen die ik dan moet opeten het is de bedoeling dat ik dan de opdracht krijg om ze helemaal op te eten uiteraard betaal ik dan minimaal 150 euro in totaal omdat het een speciaal verzoek is zou dit mogelijk zijn ? Hier krijg ik dus de kriebels van (het is 3 m3 zand) dus ik mail het volgende ervanuitgaande dat hij dan zou stoppen want ik krijg het idee dat hij er andere bedoelingen mee heeft. Je mag de grond er gratis uit komen scheppen en dan eet je het ergens anders maar lekker op. mailt hij weer: de grond laat ik door een bedrijf dan ophalen , en eet het thuis op dan ja , ik betaal dus meer voor de opdracht dan voor de grond en de opdracht gaat via de mail en dan maak ik meteen het geld over ? Ik heb nu gemaild of ik dit echt serieus moet nemen of dat het een zieke grap is. Ik wacht nog op antwoord van hem.... Wat moet ik hier nu mee dat geld hoef ik niet maar krijg het idee dat hij er andere bedoelingen mee heeft ofzo dit moet ik toch niet serieus nemen?
haha ik moet zoals het er staat wel even lachen! maar ik snap dat het vervelend is.. laat je ons weet hoe het veder gaat? Groetjes dianne
haha in de eerste instantie moest ik ook lachen en dacht wat een zieke grap. daarom heb ik hem ook niet zo'n lief antwoord teruggestuurd en dacht nu reageert ie vast niet meer. Maar ja hoor hij blijft me serieus terugmailen. Ik bedoel wie gaat er nu 3 m3 zand eten dat overleef je niet hahaha
hahahaha wat een gekken bestaan er toch he! Ik zou de deal gewoon aangaan! Mails goed bewaren voor bewijs, en hij zoekt het maar uit met zijn aarde.. Maar ergens denk ik dat het ene grap is, kweet niet... hahahahahahahahahahahhahaha suc6 ermee kus miek
Haha! Ik zie het al voor me, 3 m3 zand opeten?! Dat overleef je toch niet?! Wat een rare mensen heb je toch op de wereld! Haha, hij komt het maar gewoon halen, ben jij ervanaf! Maar ik zou helemaal geen opdrachten geven, straks krijgt die vent wat en heb jij het gedaan! Ben ook wel benieuwd hoe het afloopt..... en natuurlijk ook een foto van je nieuwe tuin! Succes! XXAnna
Ja dat dacht ik in eerste instantie ook kan het mij wat schelen als ik maar van die aarde af ben. Zo en zo geef ik me rekeningnummer niet daar pas ik voor hoor! je weet maar nooit. Aan de andere kant omdat het onmogelijk is om 3 m3 zand te eten kan ik het ook niet echt serieus nemen. Ik wacht nu zijn antwoord af en ga even proberen uit te vissen wat voor opdacht het is..... Echt bizar heb ik weer........
al zou het een grap zijn. mijn adres gegevens om het op te halen zou ik dus niet geven. wie bedenkt nou zoiets? is het geen bekende van je? Ik zou hem terugmailen dat iemand anders het al opgegeten heeft, met mayonaise erbij! afgewimpeld!
Ik zou niet meer op die vent reageren, ik vind het een vage mail. Laat hij z'n partij zand maar bij iemand anders ophalen.
Net als Amber zou ik je aanraden om absoluut niet meer op zijn mails verder te reageren en ze als spam aan te melden bij je e-mail programma, zodat je ze ook niet meer kan lezen. Hij kickt op je reaktie. En absoluut niet je adresgegevens doorgeven! pas maar op
Ik zou het doorsturen naar marktplaats.nl Verder niet meer op reageren. Wat een rare mensen heb je toch.
Nee ik belde net mijn man en ik zeg hier ga in niet meer verder op in straks staat die gek nog voor me deur als ik me adres geef. Vindt het toch wel eng hoor gekke mensen heb je toch Eerst zat ik nog te denken aan een studentengrap ofzo maar als ie het echt serieus zou menen zou hij me meer uitleg geven lijkt me. Haha raar hoor maar ga er inderdaad maar niet meer verder op enge kerel.