Wie oh wie kan mij helpen.... Is er een mogelijkheid dat je een nummer zo programmeerd in je telefoon, dat als ik iemand een sms stuur, diegene die mij kwaat wil deze sms ook naar haar toegestuurd krijg? M'n nicht waar ik nu geen contact meer mee heb, heeft een tijdje terug met m'n mobiel lopen klooien, en nu ik een andere mobiel heb, stond haar nummer als voorgekozen nummer erin, zonder dat ik dat heb gedaan.Ben nl bang dat ze nu alle sms jes die ik verstuur, zij daar een kopietje van krijgt op haar mobiel.. Maar ik weet niet of het mogelijk is. Maar ik zie haar er zeker voor aan.
Volgens mij kan dat ook niet,maar waarom verwijder je niet gewoon het nummer van haar uit het geheugen van je telefoon?
ik zou het zekere voor onzekere nemen en de hele telefoon resetten heb je de gebruiksaanwijzing niet meer? je kunt ook contact opnemen met de helpdesk van Samsung
dan kun je bij de sms instellingen het voorkeursnummer veranderen... zal ff zoeken voor je ga naar berichten dan naar instellingen dan tekstbericht dan profielinstellingen kies die van jou en dan bij standaardbestemming het nummer weghalen
Weet niet wat voor telefoon je hebt? Maar als je een snelkeuze menu erop hebt staan, kan je het nummer er uit halen. Of je reset je fabrieks instellingen. Succes
Hey bedankt, ik heb nu m'n nieuwe nummer gebruikt,en nu staat het nummer er niet meer in, bedankt allemaal.