slikfoto en prikjes op 1 dag?

Discussion in 'Baby en dreumes' started by kimsch, Oct 1, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. kimsch

kimsch Bekend lid

Feb 13, 2007
    517
    1
    18
    Wormerveer
    Af en toe ben ik ook zo'n twijfelkont....

Aankomende maandag heb ik voor Koen een afspraak in het ziekenhuis voor het maken van een slikfoto. Hij moet dan vloeistof drinken en dan worden er foto's gemaakt.

Dat is om 8:00 's ochtends. Hij krijgt dan om 3uur 's nachts een flesje van mij, want hij moet nuchter zijn wanneer de foto's gemaakt worden.

Maar om 13:45 heb ik ook een afspraak bij het consultatiebureau en dan krijgt Koen ook zijn prikjes. Normaal heeft hij daar niet echt last van.

Maar is het niet een beetje teveel? Ik kwam er helaas pas achter toen ik thuis kwam dat ik die maandag ook naar het consultatiebureau moest.

Zal ik dat afzeggen en dat later doen? Of zou het geen probleem moeten zijn?

Iemand misschien ervaring met een slikfoto hoe dat gaat? Misschien kan ik daaruit me conclusie trekken.

Groetjes,

Kim de twijfelkont :(

2. prinses

prinses VIP lid

May 20, 2006
    18,334
    1
    36
    Ik zou de prikjes een weekje uitstellen.

3. noura

noura VIP lid

Apr 27, 2006
    8,819
    0
    0
    hier een rontgenfoto met contrastvloeistof, maar dat was wat anders. ik weet niet hoe je kindje op alles reageert en of die slaap nodig heeft maar je kan altijd de prikjes verzetten toch? voor de zekerheid?

4. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

Oct 8, 2006
    34,229
    7,276
    113
    Female
    Brabant
    Welke prikjes krijgt hij dan? Eva heeft de laatste prikjes geloof ik met 4 maanden gehad en de volgende krijgt ze met 11 maanden.
    Als hij nooit echt last van de prikjes heeft, zou ik het gewoon diezelfde dag doen.

5. kimsch

kimsch Bekend lid

Feb 13, 2007
    517
    1
    18
    Wormerveer
    Snoopy1979, nou zeg je me wat. Ik begin nu daar ook over te twijfelen :)

Ik heb steeds in me hoofd dat die wijkverpleegkundige zei dat hij de volgende keer prikjes zou krijgen dus dacht ik dat ook.

Maar als het pas met 11maanden is...ik ga toch even in het boekje kijken :oops:

Als hij geen prikjes krijgt dan ga ik gewoon ook naar het CB. Ging me meer om de prikjes.

Ik ga even zoeken.

Groetjes,

Kim

6. kimsch

kimsch Bekend lid

Feb 13, 2007
    517
    1
    18
    Wormerveer
    Stom stom stom :oops:

Ik kijk nu in het boekje wat ik anders dus nooit doe :) en ik zie nu inderdaad met 11 maanden een inenting....

En hier heb ik me dus een week voor niks druk om gemaakt. Dan had die wijkverpleegkundige (was plaatsvervanger) toch een verkeerde geschatte leeftijd in gedachte denk ik :p

Nou..dan gaat Koen 's ochtends naar het ziekenhuis en 's middags naar het CB.

Sorry! Deze topic mag van mij helemaal dicht.

Bedankt Snoopy1979 voor je oplettendheid :D

Groetjes,

Kim

7. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

Oct 8, 2006
    34,229
    7,276
    113
    Female
    Brabant
    Graag gedaan! ;)

Het had natuurlijk gekund dat jullie de prikjes hadden uitgesteld, vandaar dat ik het me ook afvroeg. En ik dacht zelf na 3 afspraken met prikjes dat ze de afsrpaak erna ook weer prikjes zou krijgen, maar dat viel dus mee!

Share This Page